Studio 9.3 -> 10.5 problemen geluid vhs capture

Pagina: 1
Acties:

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik ben vanmorgen over gestapt van Pinnacle Studio 9.3 naar versie 10.5. Vervolgens ben ik verder gegaan met het overzetten van vhs tapes naar mijn pc. Ik krijg nu echter ineens een raar probleem, na een paar minuten capturen wordt het geluid niet meer mee opgenomen. Dit was voorheen niet zo.

Als ik preview tijdens capture aan laat staan, hoor ik ook opeens geen geluid meer. Als ik dan vervolgens de capture stop, maar de vhs tape laat doorlopen is het geluid ineens weer terug. Hieruit kan ik volgens mij de conclusie trekken dat het aan de software/pc kant zit en niet in de tape of videorecorder.

Bij afspelen in de recorder zitten er overigens ook geen geluidsfouten in de tape, anders was dit hele topic onzin 8)7

Ik vermoed dat het probleem veroorzaakt is bij het installeren van de nieuwe versie, echter als ik de oude versie start (welke ik niet verwijderd heb) en daarmee capture, heb ik exact hetzelfde probleem!

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Is er iemand die me hier mee kan helpen?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Poeh, dit is wel een moeilijk probleem geloof ik he?

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
ik blijf het proberen

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 11:58
Misschien heb je op het Pinnacle support forum meer kans...

Ik heb zelf Studio 10 een paar minuten draaiend gehad en ben snel teruggegaan naar 9.x
Wat een braadpakket zeg, buggy as hell en zo traag met opstarten..

Terwijl Studio 9.4 vlekkeloos perfect.

Systeem Specs

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
thx voor de tip, heb daar ook een topic gemaakt.

Pagina: 1