[MSN7.5] Hoge CPU belasting en slecht afsluiten

Pagina: 1
Acties:

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:49
Ik heb hier en PC met daar op Windows XP Home. Daarop is MSN 7.5 Geinstallerd.

Zodra MSN gestart wordt en niet eens aangemeld is, dan heb ik een CPU belasting van ongeveer 30%. Op een ander pc die ongeveer 2 keer zo langzaam is, is het maar 2%.

Daarnaast blijft de zandloper naast het pijltje knipperen.

Tevens als ik MSN probeer aftesluiten start dan wordt het ook afgelsoten maar meteen daarna weer opgestart en weer afgesloten enz. Dit krijg ik allen uit als ik met een beetje timing in taskmanager het proces weet te killen.

Ik heb MSN al op nieuw geinstallerd. 2 virus scannners overheen laten lopen + adware. dit heeft geen resultaat gehad.

Iemand enig idee wat ik kan zijn en wat ik er aan kan doen?

Verwijderd

probeer ook is een andere msn versie
windows messenger.
en msn messenger 7.

miss helpt dat

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je toevallig Symantec. Heb dit ook gehad. Ik heb toen symantec verwijerd en toen deed hij het goed. Mijn abbo wasa toch al verlopen dus hij kon wel weg.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Nelisj
touchdomex schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:10:
Heb je toevallig Symantec. Heb dit ook gehad. Ik heb toen symantec verwijerd en toen deed hij het goed. Mijn abbo wasa toch al verlopen dus hij kon wel weg.
Die heb ik niet draaien en heeft er ook nooit gedraait.

windows messenger en messenger 7 hebben het zelfde probleem.

Vind het echt weer heel bijzonder.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien msn alternatiefen proberen. Heb zelf nu Amsn. Prachtig programma. Mist nog een aantal dingen.|( spellen). Hij heeft voor de rest alles. Is in ieder geval een tijdelijke oplossing. Wie weet een permanente

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Wordt die belasting van 30% ook veroorzaakt door MSN of is dat de totale CPU-belasting?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Nelisj
_the_crow_ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:36:
Wordt die belasting van 30% ook veroorzaakt door MSN of is dat de totale CPU-belasting?
Altijd het bekijken waard.
_the_crow_ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:36:
Als MSN niet draait is de belasting 1 a 2%. als MSN aan staat is de belasting 30%. hiervan is 10% voor msn en 18% voor svchost.exe. Lijtk er op dat MSN svchost.exe loopt te zieken.
Pagina: 1