Ankh - crash bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb zojuist braaf de game Ankh aangeschaft, maar hij wil niet opstarten. Hij geeft deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://thany.org/screenshots/Screenshot789.png

Ik gebruik netjes Windows XP Pro x64, 2GB geheugen, een Radeon X800XT, en de nieuwste DirectX. Ik zit dus vér boven de systeemeisen.

Ik had op internet (ik zal niet zeggen waar) een franse versie van deze game gevonden, en die deed het gewoon na het uitvoeren van de "no protection" crack. Dus het kán wel, lijkt me.

日本!🎌

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 17:25
Misschien werkt het niet op de WinXP 64-bit versie?

En anders zoek je ergens een 'no-protection patch' ;)

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Waarom zou het op x64 niet werken :?

Er staat op het doosje dat je 2000 of XP moet hebben. Niet dat je specifiek XP Home of XP Pro moet hebben. Dus het hoort gewoon te werken.

Geloof mij maar, daar wil je hier niet naar vragen als je denkt aan de gevolgen ;) Doe maar niet dus.

[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 27-02-2006 18:00 ]

日本!🎌

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ohja, ik kan nu natuurlijk niet meer editen... ik zal proberen niet meer om "dat soort dingen" te vragen :)

Anyway, ik ben al wat verder gekomen. Hij wil nu een driver gaan updaten (de game gebruikt Starforce, dus dat zal het wel zijn) en dan moet ik rebooten. Prima, dat doe ik dan braaf. Maar dan blijft m'n PC na die reboot dus hangen bij "applying computer settings", dus nog voor het inloggen. Ik heb em welgeteld een kwartier laten staan, maar hij doet dan echt helemaal niets. Het blakje in dat schermpje loopt wel, muis doet het nog, numlock doet het ook nog. Alsof ie dus ergens op wacht wat nooit gebeurt...

En ik weet toevallig dat Starforce prima op x64 werkt (lees: hoort te werken)...

日本!🎌