Advanced Visualization

Pagina: 1
Acties:

• DePhille
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:49
Hoi,

Ik zou willen weten of er ergens een onafhankelijk programma is (dus winamp al niet) wat de uitgang van het geluid visualizeert. Een zeer handige functie zou zijn om het als bureaubladachtergrond te gebruiken omdat zo mijn tweede scherm niet gewoon leeg is als ik aan het draaien ben.
De plugins van winamp zijn niet echt talrijk en ik kan ze niet gebruiken omdat ze alleen maar het geluid van winamp visualiseren.
Mijn zoektocht op google bracht me op geen enkel programma uit :/

Grtz , DePhille

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

WMP zelf?

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Verwijderd

Ik denk dat de TS het geluid van 'What you hear' bedoelt en niet alleen de wave-out.

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik denk dat deze het kan..... http://www.soundspectrum.com/ (G-force) .... al kan ik het niet uit ervaring bevestigen. Je kunt in iedergeval de geluidsbron kiezen, maar ik weet niet of dat enkel een programma, of ook je soundcard kan zijn.

Overigens een van de beste visualisaties en screensavers die ik ooit heb gezien.

[ Voor 36% gewijzigd door Bram77 op 27-02-2006 17:24 ]

• DePhille
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:49
Bedankt voor alle gesuggereerde dingen tot nu toe.
Maar ik zoek iets minder abstracts , iets waarbij bv een grote luidspreker beweegt zoals 'in het echt'.
Of een feestzaal waar de verlichting beweegt op de beats ofzo. Ik draai vooral trance en hardtrance dus het is tamelijk belangrijk dat je de beats in de visualisatie kunt zien.

Verwijderd

Ge Bran77m die SoundSectrum is vet! Supervet zeg!
Pagina: 1