Je kunt in je voorkeuren "Gebruik HTTP 304-headers?" aanzetten, dan werkt het wel.
Het probleem ligt overigens bij een bug in gecko ergens waar ze al heel lang mee zitten.
Het probleem ligt overigens bij een bug in gecko ergens waar ze al heel lang mee zitten.
[ Voor 40% gewijzigd door Cyphax op 27-02-2006 16:39 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Is het dan iets van GoT?
Ik moet zeggen dat dit een van de enige plaatsen is waar ik veeeeeel lees, en daarna refresh. Het kan volgens mij ook te maken hebben met de tijd (timeout oid?) want als ik net op een bepaalde pagina ben doet ie het niet.
Ik zal dat van die 304-headers even proberen.
Ik moet zeggen dat dit een van de enige plaatsen is waar ik veeeeeel lees, en daarna refresh. Het kan volgens mij ook te maken hebben met de tijd (timeout oid?) want als ik net op een bepaalde pagina ben doet ie het niet.
Ik zal dat van die 304-headers even proberen.
Ik heb ook het probleem dat de paginas niet meer op de juiste plaats zitten na een refresh. Ik heb in de voorkeuren gekeken maar kan de optie "Gebruik 304 headers" niet vinden. Ik gebruik FF 1.5.0.1. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan vinden?Cyphax schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:39:
Je kunt in je voorkeuren "Gebruik HTTP 304-headers?" aanzetten, dan werkt het wel.
edit: gefixt, veel dank Gert-Paul
[ Voor 6% gewijzigd door Joe Presto op 28-02-2006 20:27 ]
In de instellingen van je profiel hier op GoT, het is geen instelling van Firefox.Joe Presto schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:12:
[...]
Ik heb ook het probleem dat de paginas niet meer op de juiste plaats zitten na een refresh. Ik heb in de voorkeuren gekeken maar kan de optie "Gebruik 304 headers" niet vinden. Ik gebruik FF 1.5.0.1. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan vinden?