404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
Wat bedoel je met bestaande etiketten? Gebruik je een template met mailmerge of heb je 3000 etiketten in één Word-bestand?
Wat ik vaak doe:
Converteer tabel naar tekst (met tabs)
Plak in Excel
Voeg kolommetje in
Plak terug in Word (leeg document)
Converteer tekst naar tabel
Converteer tabel naar tekst (met tabs)
Plak in Excel
Voeg kolommetje in
Plak terug in Word (leeg document)
Converteer tekst naar tabel
Houdoe
De manier van Witte zal ik gaan uitproberen.
Het probleem is inderdaad dat het één Word document is waarin alle adressen zijn ingevoerd. De maker is helaas niet zo slim geweest om dat in Excel te doen. Een manier om het te converteren naar Excel biedt mogelijkheden. Als er nog andere handige manieren zijn dan houd ik me aanbevolen.
Het probleem is inderdaad dat het één Word document is waarin alle adressen zijn ingevoerd. De maker is helaas niet zo slim geweest om dat in Excel te doen. Een manier om het te converteren naar Excel biedt mogelijkheden. Als er nog andere handige manieren zijn dan houd ik me aanbevolen.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
3000 etiketten als platte tekst in een Word-document is sowieso dom, nofi. Voor meer hulp zouden we iets meer moeten weten over hoe het document eruit ziet.
Als elk adres bijvoorbeeld eindigt met een vaste combinatie zoals Postcode + Woonplaats, dan zou je gewoon Find and Replace kunnen proberen met Use wildcards. Bijvoorbeeld:
Zoeken: ([0-9]{4} @[A-Z]{2}*)^13
Vervangen: \1^13Nieuwe Regel^13
Nog makkelijker wordt het als er een lege regel tussen elk etiket staat, dan kun je daar op zoeken zonder Use wildcards:
Zoeken: ^p^p
Vervangen: ^pNieuwe Regel^p^p
Als elk adres bijvoorbeeld eindigt met een vaste combinatie zoals Postcode + Woonplaats, dan zou je gewoon Find and Replace kunnen proberen met Use wildcards. Bijvoorbeeld:
Zoeken: ([0-9]{4} @[A-Z]{2}*)^13
Vervangen: \1^13Nieuwe Regel^13
Nog makkelijker wordt het als er een lege regel tussen elk etiket staat, dan kun je daar op zoeken zonder Use wildcards:
Zoeken: ^p^p
Vervangen: ^pNieuwe Regel^p^p
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Pagina: 1