Toon posts:

Ondertitels toevoegen aan film op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met een film (avi) op DVD te zetten en dan met selecteerbare ondertitels. Zodat je dus een menu krijgt en dan de ondertitels kunt selecteren (Engels/Nederlands). Ik kan de Avi al converteren naar DVD bestanden met WinAviVideoConverter. Maar hoe doe ik het met de ondertitels? Hoe krijg ik die erbij? Ik heb al heel wat geprobeerd met Videohelp gezocht op google en op Tweakers. Ik weet dat er veel over te vinden is maar toch start ik een topic omdat ik ten einde raad ben |:(

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Check dit: The Filmmachine

Verwijderd

Je kunt het programma VobSub installeren. Daarna zet je de film en de ondertitel in dezelfde map en geef je ze dezelfde naam. Dan zet je ze om met WinAvi. VobSub zal dit automatisch herkennen en zet de ondertitels ook in het beeld. Het nadeel hiervan is dat het niet selecteerbaar is. Mocht je dat wel willen moet je eerst de film omzetten, en het programma DVDLabPro gebruiken. :)

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Met het programma van VSO: DivxToDVD kan je bijna alle videoformaten omzetten naar DVD en zelf zoveel ondertitelingen aan toevoegen als je wil!

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:46

nhanssen

QVL is non-tweakers

Mithras86 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:58:
Met het programma van VSO: DivxToDVD kan je bijna alle videoformaten omzetten naar DVD en zelf zoveel ondertitelingen aan toevoegen als je wil!
Ja! hier veel lof over van mijn kant, echt top software. :Y)

Spec's PC

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er zijn op e geijkte websites (zie de FAQ) zat guides te vinden hoor.

Deze ook bijvoorbeeld: http://www.doom9.org/mpg/dvdsubs.htm

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.