Lenco CS172-BT

Pagina: 1
Acties:

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 20:06
Hallo allemaal,

Morgen komt bovenstaande autoradio (met cd/mp3/bluetooth functie) in de aanbieding voor 100 euro.
Op zich lijkt het me wel wat, maar vraag me af of iemand er ervaringen mee heeft?

Lenco is op zich natuurlijk niet een A merk, maar heb wel gehoord dat de kwaliteit normaal gesproken goed is?!

Kan iemand me iets meer vertellen over deze radio?

(search gebruikt, oud topic......januari 2005, geen review kunnen vinden via google.....)

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Afbeeldingslocatie: http://www.lencoshop.nl/catalog/images/Lenco%20CS-172%20BT.jpg

Kwa eigenschappen ziet het er allemaal leuk uit maar verwacht er niet te veel van.

Bij dit soort producten moet je geluk hebben, ik heb ook een auto radio van Supertech gehad, 2 jaar mee gedaan en toen ging hij kapot, altijd veel plezier van gehad en dan voor 5 tientjes :)

Blij Met Wilco

• smoken
hmmm...vind 100 euro best veel geld om mijn geluk te testen....

Neem toch aan dat je zo'n radio mag ruilen als de kwaliteit niet is zoals de productomschvijng doet verwachten? Conformiteitsbeginsel en zo?

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Dan zou je de bedrijfs voorwaarden even moeten doornemen.

Meestal mag je de radio of andere producten alleen retourneren als het in een niet aangebroken verpakking zit, of je krijgt dan 60/70/80/90% terug van de aankoop waarde, dat ligt per bedrijf verschillend.

Je zou het even kunnen informeren bij het bedrijf of er iets te regelen valt, misschien hangt er een show model ? Dat zie je namelijk vaak bij grote elektra winkels.

Succes ermee en als je besluit dat je hem aanschaft, dan wens ik je er veel plezier mee.

Blij Met Wilco

• smoken
Wou even laten weten dat ik de gok toch maar genomen heb.
Radio is ondertussen netjes ingebouwd en kabel voor microdoon netjes weggewerkt.
Werkt allemaal prima!
Kleine zoem wanneer je aan het bellen bent, maar wanneer je aan het rijden bent valt dit al helemaal niet meer op.

MP3 functie werkt ook super!

Kortom: tevreden voor een kleine 100 euro!