Acer Travelmate 4502LCi toetsenbord/software probleem

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb nu ongeveer een jaar een Acer Travelmate 4502LCi en ik heb er een heel raar probleem mee. Namelijk als ik typ dan komen meestal niet alle letters door at random, dus er zitten geen letters vast ofzo. Het rare is dat als de pc net aanstaat, dat het dan bijna niet voorkomt en als hij wat langer aanstaat of alleen met stand-by is uitgezet, dat er dan meer letters wegvallen.
Doordat het zo was dat ik geen problemen heb na een reïnstall, maar als ik er dan wat standaard programma's bijgooi, is het probleem er weer.
Hij is nu ook al 4x terug geweest naar Acer, daar hebben ze ondertussen het moederbord, toetsenbord en harddisk al eens vervangen, maar zonder resultaat. Omdat die afhandeling bij Acer niet de handigste is, namelijk ze halen 'm wel lekker snel op, en is ook weer snel terug, maar feedback geven ze niet. En testen ook al niet. Ik heb het gevoel dat ze gewoon gokken wat het probleem is, en dat onderdeel dan vervangen en weer zonder testen terugsturen.
Daarom kom ik nou maar eens hier met mijn probleem. Het klinkt bijna alsof er een onderdeel inzit wat niet overweg kan met sommige software ofzo.

Hier even een voorbeeld van wat ik bedoel:
qwertyuiopasdghjklzxcvbnm
qwertyuiopasdfghklzxcvbnm
Ik heb nu dus alle letters duidelijk achter elkaar ingetypt en er mist dus zo af en toe iets.
Er staat nu niet veel software op, omdat hij vast nog een keer naar Acer gaat, maar dit staat er nu op:
-Mozilla firefox
-MSN Messenger
-Avast Home edition
-MS Office 2003
-Ace Mega codec pack
-Adobe Reader
-Winamp

Iemand ooit met zulke rare problemen te maken gehad?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Kijk even of de informatie in dit topic vanaf deze post:
[rml]olafmol in "[ Ervaringen] Acer TravelMate 4000-serie ..."[/rml]
tot ongeveer hier
[rml]Remark in "[ Ervaringen] Acer TravelMate 4000-serie ..."[/rml]
je probleem verhelpt.

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Bedankt man! Het helpt inderdaad om in de Device Manager de Microsoft Smart Battery Subsystem uit te zetten. Alleen is nu de status van de accu niet meer te zien. Wil dat ook zeggen dat hij niet meer vanzelf uitgaat als de accu bijna op is?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Dat zou ik niet weten, maar kan je natuurlijk makkelijk zelf uitproberen (en het ons laten weten, bvk in dat andere topic om e.e.a. centraal te houden).