Sinds enige tijd hebben mijn vriendin en ik een webwinkel. Dit loopt eigenlijk best goed. Vreemdgenoeg zijn onze producten aangeslagen in Frankrijk.
95% van de aankopen wordt dan ook door Fransen klanten gedaan. Nu zijn wij niet zo bekend in de Franse markt (we zitten tegenwoordig wel op Franse les
) dus het is heel moelijk voor ons om te weten wat een Franse klant beweegt. Wat ik eigenlijk zoek is informatie over de Franse internetgebruiker; welke zoekmachines gebruiken ze, maken ze gebruik van Ebay, PayPal, etc., etc.
Is er uberhaubt dergelijke informatie te vinden op Land niveau. Het liefst in de Nederlandse/Engelse taal. Je ziet dat soort onderzoekjes ook vaak geografisch in een Atlas ofzo
Misschien dat iemand me hier mee kan helpen ..
95% van de aankopen wordt dan ook door Fransen klanten gedaan. Nu zijn wij niet zo bekend in de Franse markt (we zitten tegenwoordig wel op Franse les
Is er uberhaubt dergelijke informatie te vinden op Land niveau. Het liefst in de Nederlandse/Engelse taal. Je ziet dat soort onderzoekjes ook vaak geografisch in een Atlas ofzo
Misschien dat iemand me hier mee kan helpen ..