Toon posts:

Wil athlon 64 <Venice lenen ivm update asrock dual sata2 939

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb bij een webwinkel een nieuwe asrock dual sata2 939 mb en athlonh 64 3200+ (Venice) core gekocht. Nu blijkt het systeem het niet te doen: compu gaat aan, alle fans gaan draaien maar verder niets...

Ik denk dat dit komt doordat het moederbord geleverd is met een bios versie <1.30: vanaf die versie wordt mijn proc pas ondersteund! En uiteraard kan ik nu niet updaten omdat de boel niet eens in post komt...

Mijn vraag: is er een tweaker is Utrecht van wie ik een Athlon 64 (geen Venice core dus :) ) kan lenen om dit kip<>ei probleem op te lossen? Uiteraard met de verzekering dat ik de kosten vergoed, mocht ik de proc van jou opblazen.

Alvast bedankt,
Rogier

• rontemp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 11:59

rontemp

MUHAHA

Ook met de Venice moet je board draaien, deed ie hier ook met 1.30.
Het kan wel zijn dat je (nieuwe)voeding niet goed aangaat met de asrock, probeer eens een andere voeding. (hier is een topic over)
Hier kwam de set ook doa aan, board en proc. terug gestuurd en ander board retour gekregen.

Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

tja dit is dus niet de manier om een topic te starten :)

voor lenen van cpu's etc. kan je beter irc of http://www.tweakers.net/aanbod gebruiken.

Dit is niet een PMG topicwaardig en gaat dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.