Toon posts:

Schoolproject: Marktonderzoek naar Gamende jongeren 15-25J

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Misschien hoort het hier niet thuis, in dat geval zou het fijn zijn als de moderator(s) het verplaatsen ipv sluiten, maar ik ben voor mijn studie bezig met een project en als onderdeel daarvan moet ik een marktonderzoek doen. Nu gaat dit onderzoek over de gamende jongeren van 15 t/m 25 jaar en ik moet uitvinden of een nieuwe game zou aanslaan. Een poll/enquete is dit uiteraard makkelijk te
verwerken en vraagt niet te veel van jullie o zo belangrijke 'game'-tijd.
Ik heb dit topic gestart om te peilen of en hoeveel van jullie hieraan mee zouden willen werken. Het invullen van deze enqute zal niet te veel tijd kosten. Dus nu einddelijk mijn vraag: Zouden jullie een vragenlijst voor mij willen invullen?

(nogmaals sorry als dit topic hier niet thuis hoort)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

was hier niet recent ook zo'n vragenlijst over? mischien dat je hun gegevens mag gebruiken? ;)

maargoed, ik wil wel zo'n enquete invullen, zolang het maar niet te persoonlijk is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Kom maar op!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik zal het naar waarheid invullen!

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je weet dat je toestemming moet vragen aan de betreffende moderator voor je uberhaubt een enquete mag posten hier op GoT? Misschien is het goed eerst dat af te checken. Een los topic met "ja ik wil wel" en soortgelijke replies heeft weinig nut imho.

Vertel ook eens wat meer over de enquete: voor welke opleiding is het, voor wat voor opdracht / vak? Hoeveel vragen heb je bedacht? Waarom heb je deze doelgroep uitgekozen (bv de leeftijdsrestrictie)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Tipje van mij:

Maak een vragenlijst waar je makkelijk doorheen kan klikken. Dus veel alvast bedachte antwoorden. Hoe meer ik moet typen en zelf bedenken, hoe sneller ik het wegklik.

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Helaas, deze thread gaat toch dicht. We hebben namelijk liever dat je eerst even een mailtje stuurt naar de moderators, waarin je duidelijk uitlegt wat het nu inhoud, eventueel inclusief de vragen lijst. Op deze manier komt het te zeer over als Het algemeen beleid #spam :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.