Toon posts:

Ati even vervangen door geforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ati aiw in mn kast zitten,..
K heb nu mn oude ti4600 verkocht :)... de koper wil m alleen eerst even werkend zien.
Kun je zomaar een nvidia kaart erin zetten, en wat drivers installeren en daarna weer verwijderen? Zodat ik mn ati er zo weer in kan zetten,...
Of moet ik dan eerst alle ATI drivers etc verwijderen?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 11:18
Ik zou vooral de nVidia drivers verwijderen voor je hem er uit haalt en de ATI terug zet. Die ATI drivers verwijderen lijkt me niet per se nodig.

Punctuality is the politeness of kings

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:27
Het is het verstandigste om eerst alles van ati te verwijderen en daarna nog ff drivercleaner draaien voor je de nvdia kaart er instopt dit kan namlijk een hoop vervelende fout meldingen en bsod geven.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
maar wat is verstandig en wat is noodzakelijk...

Ik heb hier wel eens hetzelfde gedaan, en gewoon de nvidia drivers erop gelaten..windows start gewoon op in vga mode en je kunt de ati drivers installeren...niks aan het handje

https://wren.co/join/Devian

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36
het is imo alleen echt nodig alles te verwijderen voor max performance.

alleen om ff te laten zien dat ie werkt kan wel zonder denkik

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:16

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Drivers worden wel óf niet gebruikt. Er is een conflict, of niet.

Misschien zit het tussen je oren dat het beter is wanneer er totaal geen nVidia drivers aanwezig zijn, als je een ATi kaart gebruikt. Halve conflicten bestaan imo niet. ;)

Toen waren beige computers heel gewoon.

Pagina: 1