Toon posts:

2x D-Sub Dual-TFT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb overal gezocht, hier en op google. Ik ben niet wijzer van geworden. De meningen en antwoorden hierover zijn verschillend.

Ik heb thuis een Samsung Syncmaster 713N met D-sub aansluiting, het hangt momenteel aan MSI X600XT op D-SUB poort.

Ik ben van plan om een tweede Samsung Syncmaster 713N te kopen, maar de tweede monitoraansluiting op mijn videokaart is een DVI.

Dus de vraag is of het mogelijk is om een tweede tft met D-SUB aansluiting en D-SUB - DVI converter op DVI monitoraansluiting van mijn videokaart aan te sluiten?? Of is er een andere mannieren?

Alvast bedankt!!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 19:57

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als het goed is kun je aan je dvi aansluiting wel zien of deze ook analoog aan kan. Heb er echter zo snel geen plaatjes bij. Ik vermoed echter dat het gewoon kan.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 07:02

elTigro

Es un Gringo!

lijkt me wel. Vroeger op mijn 9800 pro kaartje kon het ook gewoon. Nu is dat wel een andere kaart n natuurlijk, maar het merk is hetzelfde. Lijkt me dus dat dat wel gewoon gaat werken.
Wat staat er overigens op MSI's website ?

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Volgens mij is dat geen enkel probleem. Met een beetje mazzel heb je die converter al bij je kaart gekregen.

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Geen probleem, zo draai ik thuis ook, weliswaar met analoog, maar dat zou niet veel uit moeten maken. :)

Die krengen zijn wel vrij duur om nieuw te kopen trouwens, die convertors he ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijke bedankt!!! Op MSI website staat dat Dual VGA mogelijk is :D. Mocht iemand een mooie 2e hands Samsung Syncmaster 713N liggen, wil ik graag overnemen :).
Pagina: 1