ASRock P4V88 en Nvidia NX6600GT

Pagina: 1
Acties:

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08
Hallo,

ik heb een ASRock moederbord (BIOS versie is 1.60), type P4V88 en een NVidea Geforce4 MX440 met 8xAGP grafische kaart. Computer heeft een P4 3.0GHz processor en 1024 MB intern geheugen.

Alles werkt probleemloos, zowel onder XP als Linux. Nu heb ik echter afgelopen vrijdag een MSI Nvidea Geforce 6600GT met 8xAGP gekocht en wat voor BIOS-instellingen ik ook probeer hij herkent hem niet. Ik krijg totaal geen signaal op mijn beeldscherm en kom ook de BIOS niet in, dus ook de standaar VGA drivers worden niet geladen zodat ik daarna in XP de meegeleverde drivers kan installeren.

BIOS-instellingen zijn:

primary graphics op AGP gezet (maar ook bij PCI doet hij het niet)
AGP op 8x
AVG Aperture size op 128 MB (ook 256 doet het niet)
AGP fast write op disabled (ook met enabled werkt het niet)

Weet iemand of ik andere instellingen moet toepassen of is het een reeds bekend probleem en moet ik andere dingen doen?

Alle hulp is van harte welkom en alvast bedankt!

Steam || Diablo 3

Verwijderd

heb je wel de extra powerconnector op de kaart gedaan??? een molexje aan het "einde" van de kaart...

:) probeer dat

• l0n3w012ph
heb ik gedaan, al meerdere molex-connectors geprobeerd, geen resultaat...

Steam || Diablo 3

Verwijderd

trekt je voeding het wel??? wat voor voeding heb je? gaan alle fans draaien zodra je je pc aanzet?

• l0n3w012ph
Voeding is AOpen FSP350-60PN

de fans gaan allemaal wel lopen, maar ik KAN me er iets bij voorstellen aangezien het een volledig gecasemodde PC is met neonbuizen, SIMled's, lichtgevende coolers en andere verlichting door de PC. Ik ga nu eerst ff naar de verkoper (maar daar heb ik maar weinig vertrouwen in dat die het wel voor elkaar krijgt) en laat je het resultaat wel weten.

Bedankt alvast voor je suggesties!

Steam || Diablo 3

• Renegade!
  • Laatst online: 22-12-2025
l0n3w012ph schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:22:
Voeding is AOpen FSP350-60PN

de fans gaan allemaal wel lopen, maar ik KAN me er iets bij voorstellen aangezien het een volledig gecasemodde PC is met neonbuizen, SIMled's, lichtgevende coolers en andere verlichting door de PC. Ik ga nu eerst ff naar de verkoper (maar daar heb ik maar weinig vertrouwen in dat die het wel voor elkaar krijgt) en laat je het resultaat wel weten.

Bedankt alvast voor je suggesties!
Heb je geen pci kaartje liggen waarmee je kan opstarten, en zo in windows komen?

Verwijderd

Nvidea bestaat helemaal niet, misschien ligt het daaraan.

Op een spelfout wijzen is niet erg, maar om nou alleen daarvoor te posten is wat overdreven he ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Pollewob op 27-02-2006 22:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:52:
Nvidea bestaat helemaal niet, misschien ligt het daaraan.
offtopic: LOL!

Als je al je zooi (verlichting, extra fans, extra harddisk) er nou eens uittrekt en dan probeert te booten. Opzich zou die voeding het moeten trekken. Ik trek bijna dezelfde setup + waterkoeling met een 300watt.
Pagina: 1