Ik heb enkele dagen geleden een Qtek 9100 aangeschaft, maar om de paar uur verandert de alignment van het scherm blijkbaar. Als ik dan iets wil aanklikken, klik ik op hetgeen er een centimeter vandaan staat... Zou de pocketPC defect zijn of is het een bug in Windows Mobile 5.0?
Ja, het is een bug in Windows Mobile 5.0. Iedere WM5 gebruiker heeft hier last van. Daarom is het ook zo'n lastig te gebruiken besturingssysteem.
Misschien moet je toch meer denken aan een hardwarefout?
[ Voor 23% gewijzigd door Stereotomy op 27-02-2006 10:57 ]
Alors.
Een bug moet niet bij iedere gebruiker optreden, het kan een gevolg zijn van een bepaalde configuratie.Stereotomy schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:54:
Ja, het is een bug in Windows Mobile 5.0. Iedere WM5 gebruiker heeft hier last van. Daarom is het ook zo'n lastig te gebruiken besturingssysteem.
Ja, ik heb zelfs een volledige reset (ook alle data weg) geprobeerd, het gebeurt nog steeds...sOid schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:59:
Al een harde reset geprobeerd?
GT --> IT
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
en net daarvoor nog:Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:20:
[...]
Ja, ik heb zelfs een volledige reset (ook alle data weg) geprobeerd, het gebeurt nog steeds...
Ja, het treedt op bij iedereen met een standaardconfiguratie, dus het is een bug!Een bug moet niet bij iedere gebruiker optreden, het kan een gevolg zijn van een bepaalde configuratie.
Tja, 't is maar wat je wil horen. Ik kan de standaard garantie aanbevelen, of anders http://www.pdatechcenter.nl
Alors.
@ Stereotomy
Ik heb der geen last van
(MDA Vario met AKU2, maar met oude rom ook geen last van?). En het is ook de eerste keer dat IK er iets over hoor....
Ik heb der geen last van
[ Voor 30% gewijzigd door Dukey op 01-03-2006 11:22 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Verwijderd
nooit geen last van gehad en nog steeds standaardconfigStereotomy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:04:
[...]
en net daarvoor nog:
[...]
Ja, het treedt op bij iedereen met een standaardconfiguratie, dus het is een bug!![]()
Tja, 't is maar wat je wil horen. Ik kan de standaard garantie aanbevelen, of anders http://www.pdatechcenter.nl
Pagina: 1