Ik heb het volgende probleem, bij de spellen crashday (demo) en Need for Speed: Most Wanted valt mijn computer uit meteen na de intro, op het moment dat hij naar het keuzemenu zou moeten gaan. Er volgt dus geen reboot en het is ook geen vastloper de pc schakelt zichzelf helemaal uit.
Ik heb de computer al helemaal opnieuw geïnstalleerd, nieuwste drivers gebruikt, nieuwste bios, maar helaas mag dit niet baten. Ook heb ik de temperaturen op mijn tweede beeldscherm in de gaten gehouden, maar de videokaart wordt volgens everest niet warmer dan 65 graden en de processor komt niet boven de 32 graden uit. Dit is met een overclockte processor en geheugen, als ik de processor en het geheugen op standaard snelheid laat draaien blijft het probleem hetzelfde.
Hardware:
MSI K8N Neo2
AMD64 3200+
2*512 Gskill
X800XT PE
Tagan 480 watt
wie o wie heeft een suggestie?
Ik heb de computer al helemaal opnieuw geïnstalleerd, nieuwste drivers gebruikt, nieuwste bios, maar helaas mag dit niet baten. Ook heb ik de temperaturen op mijn tweede beeldscherm in de gaten gehouden, maar de videokaart wordt volgens everest niet warmer dan 65 graden en de processor komt niet boven de 32 graden uit. Dit is met een overclockte processor en geheugen, als ik de processor en het geheugen op standaard snelheid laat draaien blijft het probleem hetzelfde.
Hardware:
MSI K8N Neo2
AMD64 3200+
2*512 Gskill
X800XT PE
Tagan 480 watt
wie o wie heeft een suggestie?
www.tweakers.net/gallery/107938/sys