[3D soft] oude versies te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-04 13:06
Na wat zoeken in de faq's leek het me het beste om dit hier te posten. if not, kan iemand het dan verplaatsen aub?

Aangezien de laatste nieuwe versies van 3d programma's immens veel kosten, vb autodesk autocad achitectural desktop 5200€+btw :( , vroeg ik me af of het mogelijk is om legaal een oude versie te kopen.

De zaken waarvoor ik het zou gebruiken, hebben immers totaal geen behoefte aan de laatste nieuwe versie, iets van de laatste 5 jaar is meer dan voldoende. (extrude en materiaalke opzetten)

Weet er iemand of deze te koop zijn (surplus winkel achtig iets) of over te kopen zijn? _/-\o_

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11
Probeer eens 2de hands sites. http://www.marktplaats.nl/ staat vol met autocad aanbiedingen.

http://hawvie.deviantart.com/

• Promy
Hmmm, na ff te kijken, lijkt het me sterk dat dit legale versies zijn? Of zie ik iets over het hoofd? :?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Promy schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:51:
Hmmm, na ff te kijken, lijkt het me sterk dat dit legale versies zijn? Of zie ik iets over het hoofd? :?
waarom zouden die niet legaal zijn?
Als iemand upgrade naar een nieuw pakket, heeftie zijn oude niet meer nodig (of hij moet op hetzelfde license doorgaan oid)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Promy
Als je upgrade, moet je de oude versie toch bijhouden, omdat de nieuwe "upgrade" vertrekt van de oude licentie?
Als je een geupgrade versie koopt dan kan je die niet meer registreren, en als je controle krijgt (wat wel kan moest het commercieel gebruikt worden) dan ben je toch niet in orde? :? Of is dit anders geregeld?

Zelf weet ik het niet helemaal juist, maar ik zou het liefst " in orde" zijn :P
Tzou natuurlijk iets vriendelijker zijn voor m'n portemonne ;)

off-topic.... er stonden daar heel veel autocad2006 versie, lijkt me sterk dat die geupgrade zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Promy op 27-02-2006 19:15 ]

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11
Promy schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:51:
Vraag om een foto van de cd of het pakket en om een licentiecode en dan ben je er snel genoeg achter.

http://hawvie.deviantart.com/

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:34
We gaan hier niet warez behandelen :/

[ Voor 84% gewijzigd door pasta op 27-02-2006 19:51 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je moet ook even kijken of je dan zelfs helemaal 'legaal' bezig bent, want niet alle software makers ondersteunen het doorverkopen van licenties.

specs

• Promy
Het is natuurlijk de bedoeling van legaal bezig te zijn, en het af en toe (lees een paar uur per maand) commercieel te kunnen gebruiken.
"Nieuw kopen" is wat duur, want ik heb nu ook geen 10 projecten te visualiseren per jaar :(

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ga eens naar een PC-Discount beurs e.d. Daar staat bijna altijd wel een stand met oude programmatuur voor weinig.

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 27-02-2006 22:36 ]

ARME AOW’er

Pagina: 1