Preloader locale content

Pagina: 1
Acties:

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02 09:28
Volgens mij is het mogelijk om in Flash 8 locale files te preloaden... In Flash 6 was dit niet mogelijk. Ik weet alleen niet meer goed hoe dit werkt.

Heb de complete help file van Flash doorgespit en ook Google afgespeurd maar zonder resultaat....

Weet iemand hoe dit werkt?
Ik wil dus een preloader die een SWF'je in een andere movie laad en dat je een percentage oid laat zien.

Momenteel is het zo (flash 6) dat wanneer je locaal een zwaar swf'je laad dan zit de flash player vast.

Plz help me....

Verwijderd

Ben er zelf niet in thuis maar kwam via Google al snel op http://theflashblog.com/?p=141

• roeni1
Die tutorial is voor swf'jes te preloaden die je op internet zet. Ik ben opzoek naar een preloader die dus locaal de swf'jes preload.

Verwijderd

Waarom zou je dat eigenlijk willen? Op het moment dat je je flash files locaal bekijkt, zijn ze al aanwezig en hoeven ze dus niet gepreload (of te wel opgehaald) te worden (zover ik weet tenminste)

• roeni1
Nou, dat zou eigenlijk wel moeten, want als je dus een bestand van bv 50mb aanroept dan stopt de hele player/projector met alle tweens e.d. Dat wil ik dus voorkomen... door een preloader.

Maar volgens mij kan dit niet. ik heb al 1,5 dag lopen zoeken en testen maar zonder resultaat.

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ik ken het probleem. Ik heb ook al meerdere flash presentaties gemaatk waar grote bestanden in voor kwamen.

Het locaal preloaden is mij indertijd ook niet gelukt. het enige dat ik als oplossing zag was het locaal opzetten van een webservertje waar de flash in draaide, maar dat is wel omslachtig :s

Verder gebruik ik deze pagina meestal als opzetje

[ Voor 17% gewijzigd door Mirrorshade op 02-03-2006 16:06 ]

Pagina: 1