Toon posts:

Windows Vista - 6 versies

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Leuk ... maar kon het niet beter in [rml][ Vista] Het grote Vista Topic [ Deel 2][/rml] ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 07:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
In feite niet dit komt origineel van MS zelf

Verwijderd

Je zou iig de moeite kunnen doen om het nieuwsbericht hier te quoten of liever een samenvatting in het Nederlands, dit is imho gewoon spam.

Verwijderd

Topicstarter
vertaling heb ik geen tijd voor ,Reuters komt met geen speculaties, dit is een beursmededeling van MS

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-03 08:45

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 07:51:
vertaling heb ik geen tijd voor ,Reuters komt met geen speculaties, dit is een beursmededeling van MS
Even goed zoeken en dan vind je het ook in het nederlands:
Microsoft wil acht versies van Vista uitbrengen

Uitgegeven: 20 februari 2006 10:17
Laatst gewijzigd: 20 februari 2006 14:04
AMSTERDAM - Microsoft wil acht verschillende versies van Windows Vista uitbrengen, zodat consumenten kunnen kiezen. Windows Starter 2007 wordt de goedkoopste versie, gevolgd door Windows Vista Home Basic, Vista Home Premium, Vista Business, Vista Enterprise en Vista Ultimate. De softwaregigant komt waarschijnlijk op 1 december met de opvolger van Windows XP.

Microsoft komt ook met twee versies voor de Europese Unie: Vista Home Basic N en Vista Business N. Deze versies zullen geleverd worden zonder Media Speler, om tegemoet te komen aan de eisen van de Europese Commissie om concurrentievervalsing te voorkomen.

Microsoft geeft nog weinig informatie prijs over de specifieke verschillen tussen de verschillende versies.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=678746&c=50&rss

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-03 02:58
TwoR schreef op maandag 27 februari 2006 @ 08:32:
[...]

Even goed zoeken en dan vind je het ook in het nederlands:

[...]

bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=678746&c=50&rss
Dit is een eerder verschenen bericht hoor..
:*)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 27-02-2006 08:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,niet gezien ,krijg alleen automatische post binnen van Yahoo Finance en Reuters.
1é en laatste post van mijnentwege.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-03 02:58

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ja klopt, oud nieuws dus ik sluit je topic maar even. De topicstart nodigt niet uit tot discussie.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor een topicstart is dit natuurlijk een beetje mager, voor alleen linkjes met een nieuwsbericht is de nieuwssubmit, en zie verder het grote topic en het bericht op de frontpage zo te zien :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.