Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia 6230i java games te klein beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo sinds 2 weken heb ik een nokia 6230i aangeschaft en het bevalt me allemaal prima.
Ik ben echter over 1 ding niet helemaal tevreden. Als ik een stel java games naar me nokia stuur(via bluetooth) dan zijn een groot aantal van de games, niet in "fullscreen" speelbaar. de game neem meestal dan maar 1/4 van het beeld in beslag.

Is dit normaal? En is het mogenlijk om deze games aan zodat het hele scherm gevuld is met de game.

alvast bedankt.

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
In Java land is dit heel normaal, programma's in Java worden vaak niet vector-based geschreven waarbij de resolutie van een scherm geen probleem zou maken, maar over het algemeen worden programma's geschreven zodat het precies past op 1 resolutie. Wanneer je dan een Java applicatie draait die voor een andere telefoon gemaakt is met een lagere resolutie gebruikt die alleen maar de resolutie die die nodig heeft. voor zover ik weet kan de nokia 6230i dan niet de applicatie uitrekken en de enige oplossing is dus om 6230i java applicaties te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de responce. Als er mensen zijn die de gegeven bevestiging hard kunnen maken, dan hoor ik dit graag. Zelf denk is wel dat de aplicaties uitrekbaar zijn. hoe? geen idee. het lijkt me vrij onlogisch dat de nokia 6230i weer speciale games nodig heeft dan de nokia 6230.

iemand anders nog ideeen ?