5950X // 32GB DDR4-3000 // Gigabyte B550 Aorus Elite V2 // RX7900XT // 5TB M.2 + 47TB HDD
Verwijderd
Als je een nieuwe installatie hebt gedaan over je bestaande installatie, en ook nog eens in dezelfde map, dan is het logisch dat er niets meer van de oude meuk in het register staat.Chrono Trigger schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:33:
Ik heb nu Windows XP Professional SP2 opnieuw geinstalleerd, maar alle geïnstalleerde software (vooral games) zijn uit het register verdwenen en ik kan dus geen games meer in combinatie met XFire spelen(joinen, servers toevoegen etc.). Hoe kan ik deze software weer aan het register toevoegen zonder ze opnieuw te installeren
Het is dan helaas pindakaas.
DIe "oude" gegevens krijg je er niet meer in tenzij je nog ergens een backup van het register hebt, of als windows in een andere map staat, dan kun je wellicht het oude register nog benaderen.
Dus ik kan hier niks tegen doen?
5950X // 32GB DDR4-3000 // Gigabyte B550 Aorus Elite V2 // RX7900XT // 5TB M.2 + 47TB HDD
Ja je kan ze handmatig gaan toevoegen maar dat duurt lang en je moet ook nog eens weten wat er allemaal in moet komen.
Je had eigenlijk kunnen weten dat windows erovernieuw opzetten ook het register overschrijft met een lege versie. Maarja gebeurt is gebeurt.
Ik zou gewoon de spellen opnieuw installeren. Dan komt het ook terug in het register.
Je had eigenlijk kunnen weten dat windows erovernieuw opzetten ook het register overschrijft met een lege versie. Maarja gebeurt is gebeurt.
Ik zou gewoon de spellen opnieuw installeren. Dan komt het ook terug in het register.
[ Voor 3% gewijzigd door ErikRedbeard op 28-02-2006 20:30 ]
Tja, had dan voor het her-installeren de betreffende sleutels ge-exporteerd............
Weer wat geleerd voor de volgende keer
Of je gaat de spellen opnieuw installeren, of je kijkt (bij iemand anders ofzo) wat er allemaal in het register moet. Je kan ook vragen aan een maat van je of, die ff wat sleutels voor je exporteerd.
Weer wat geleerd voor de volgende keer
Of je gaat de spellen opnieuw installeren, of je kijkt (bij iemand anders ofzo) wat er allemaal in het register moet. Je kan ook vragen aan een maat van je of, die ff wat sleutels voor je exporteerd.