Dead Or alive 4 Save game bug

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Dit is nu de 2de keer dat ik dit mee maak , en ik ben GODVERGETEN WOEDEND!
Meer dan 25 uur aan werk kwijt. Ik starte mijn xbox zoals normaal op , 2de player logt in, we spelen een paar potjes, paar uur later start ik weer op alles weg:@:@:@
Nou heb t helemaal gehad met het spel of ik gooi het t raam uit, of ik wil geld terug of een ander spel ervoor. Zou dat lukken? het is namelijk 18 dagen geleden dat ik het gekocht.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

Rival24

I'll Be Back

Reconhell schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:23:
Meer dan 25 uur aan werk kwijt. Ik starte mijn xbox zoals normaal op , 2de player logt in, we spelen een paar potjes, paar uur later start ik weer op alles weg:@:@:@
Nou heb t helemaal gehad met het spel of ik gooi het t raam uit, of ik wil geld terug of een ander spel ervoor. Zou dat lukken? het is namelijk 18 dagen geleden dat ik het gekocht.
Er komt zeer binnenkort een patch aan die dit probleem verhelpt. Geld terugkrijgen zal niet echt makkelijk gaan omdat een winkelier je helemaal niets verplicht is.

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 19:14
Reconhell schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:23:
Ik betwijfel het man.. hebbie ut wel GOED opgeslagen? O-)

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 16:56
Het is mij nu al 4 keer overkomen! Vooral de eerste 2 keer was ik erg kwaad. Nu speel ik het gewoon niet meer in de story mode totdat de patch uitkomt. Jammer maar helaas... Het blijft een vet spel :P

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 23:32
Nu weet ik niet hoe de regels zijn voor de console waar je dat spel op speelt. maar kijk eens achter in het boekje van het spel wat precies onder de garantie valt.

• Reconhell
Jawel volgens mij is de winkelier je wel wat verplicht!
Nl. een 100% normaal functioneerend product te leveren, en die BUG maakt het niet 100% functioneel! Je verwacht dat je normaal je spel kan opslaan, en dat het er morgen nog opstaat.
Bijv:
Als je navigatie systeem een bug bevat waardoor hetzich zelf verwijderd, lijkt me ook wel dat je je geld of een ander product terugkrijgt.

• Reconhell
De Warranty omschrijft dit ongeveer:
Je hebt een garantie periode van 90 dagen
Garantie Claims moet je maken bij de verkoper , je verkoper zal het product reparen of vervangen, gratis. Als de game niet gerepareerd of vervangen kan worden zal de verkoper jouw een ander product verschaffen tot de prijs van het spel.

(Btw is er niet een savegame te downloaden naar je usb stick ofzo en dan naar je xbox?)

[ Voor 14% gewijzigd door Reconhell op 26-02-2006 20:52 ]

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 23:32
Oh, dat is lastig gelukkig zijn ze bij de Gamecube heel wat duidelijker. Ze zeggen dat het product vrij is van defecten in materiaal en werking.
Maar ja dan praten we ook over een console die een stuk simpeler is.

• Reconhell
Hmm, nou als zou het niet lukken verkoop ik heb hem denk ik op marktplaats ofzo.En anders gaat hij het raam gewoon uit lol:P

[ Voor 22% gewijzigd door Reconhell op 26-02-2006 22:52 ]

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Zo werkt het niet. Voor elke ander consumenten produkt heb je inderdaad een garantie op defecten in zowel het design als de fabricatie. Dwz, bij een DVD speler waarbij door een design fout de speler bij lang gebruik iets te heet wordt en licht uitzet zodat de eject niet meer werkt, moet vervangen worden.

Software is hierop een grote uitzondering. De software industrie wijst simpelweg ELKE aansprakelijkheid af mbt het design (de software architectuur) of implementatie (bugs dus). Er wordt alleen een gelimiteerde garantie gegeven op defecten aan de fysieke media. Just live with it...

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Hier is SPV niet voor bedoelt. Wacht of de patch af, of ga met het spel terug naar de winkel. Daar kunnen ze je vast wel vertellen hoe of wat verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.