Toon posts:

Hoe lang ben je gemiddeld tevreden met je videokaart?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 754 views sinds 30-01-2008

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als ik rond de 150 euro moet bijleggen voor een kaart die daadwerkelijk beter is dan mijn huidige, koop ik een nieuwe ATi..

komt meestal neer op een jaar

  • killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-10-2025
Valt me op dat veel mensen met de Geforce 4 tevreden zijn. Volgens mij was dat ook echt 1 van de beste(relatief) kaarten van dat moment. Games hadden niet na 1 jaar alweer hele nieuwe technieken waardoor je een nieuwe kaart nodig had.

  • zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:26
S3 virge, later een Voodoo1 erbij, dat was echt kicken.
TNT1
Voodoo3-3000
GF2mx400
Radeon 8500
6600GT

Verwijderd

Diamond S3 Stealth 4000 - 0,5 jaar
Diamond TNT2 (wereld van verschil t.o.v. S3) - 1,5 jaar
Diamond Voodoo2 in SLI - 1,5 jaar
GF1 256 - 1 jaar
ATI 8500 - 0,8 jaar
ATI 9800 Pro (draai ik nog steeds in mijn setup) 2,5 jaar
Volgende kaart: ATI X1900XTX (dan kan ik weer een hele poos mee :P )

  • boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:31

boesOne

meuh

k doe gemiddeld een jaar of 2 met een vga kaartje..

lijssie:
S3 trio dingetje 1 MB
Matrox millenium (wat een mooi beeld :) ) 2 MB Sram en is nog steeds mijn backup PCI kaart.
ATi Rage pro 8 MB .. podracer !
GF2MX 32 MB .. wolfenstein !
ATi 9600 Pro 128 MB ... HalfLife 2 !
en nu net een GF6800GT 256 MB .. erg geodkoop geregeld.. 9600 voldoet eigenlijk nog best..

en altijd midrange ! :) High end is veeel te duur

[ Voor 17% gewijzigd door boesOne op 27-02-2006 08:30 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.


  • CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 14:15
eerst Voodoo3 gekocht als upgrade voor een standaard videokaartje. Nieuwe comp erbij en daar een Geforce 2 MX in gedaan. Nieuwe comp: weer een g2 MX, daar later nog een G4 TI in gedaan als upgragde. Nu weer nieuwe pc met 7800 GT.

  • -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 14:19
Ook mijn rijtje maar even hoewel TS inmiddels allang een keuze heeft gemaakt denk ik ;)

mijn expc dus van m`n ouders.
nVidia TNT2 32mb
nVidia TNT2 16mb MAAR met TVout
nVidia GeForce4 MX440
ATi Radeon 9600pro All-In-Wonder

mijn eigen pc:
nVidia GeForce4 TI4600
ATi Radeon 9800pro
nVidia GeForce 6800 PCIe
nVidia GeForce 6800GTo PCIe
ATi Radeon X800XL PCIe
volgende: waarschijnlijk een 7800GTX als ik deze voor een schappelijk prijse 2e hands kan regelen 8)

  • Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Opsomtopic. Voegt erg weinig toe, dicht dus :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.