SLI en Crossfire

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-07 14:17
Ik heb al heel wat gelezen hier over deze 2 opties maar er is nog geen goed en algemeen duidelijk topic.

Ik wil hier een duidelijk topic van maken met allerlei vragen, de voordelen de nadelen, tabellen met het verschil. Wat is beter Crossfire, hoe werkt het op hogeresolutie, enz

Als ik hier de toestemming voor krijg dan wil ik vanavond wel de X1800 en de X1900 serie posten met resoluties en de FPS als iemand dan de 7800 Serie wil uitzoeken.

Ik zie dat er veel vraag naar is maar de info is niet altijd even duidelijk. Ik wil ook mensen de mond snoeren, je hoort namelijk over dat het zonde van het geld is maar als je op hoge resolutie gamed is dit zeker een mooie oplossing.

Verwijderd

Versteegrob schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:02:
Ik heb al heel wat gelezen hier over deze 2 opties maar er is nog geen goed en algemeen duidelijk topic.

Ik wil hier een duidelijk topic van maken met allerlei vragen, de voordelen de nadelen, tabellen met het verschil. Wat is beter Crossfire, hoe werkt het op hogeresolutie, enz

Als ik hier de toestemming voor krijg dan wil ik vanavond wel de X1800 en de X1900 serie posten met resoluties en de FPS als iemand dan de 7800 Serie wil uitzoeken.

Ik zie dat er veel vraag naar is maar de info is niet altijd even duidelijk. Ik wil ook mensen de mond snoeren, je hoort namelijk over dat het zonde van het geld is maar als je op hoge resolutie gamed is dit zeker een mooie oplossing.
Maat van me heeft twee 7800GT's in SLI staan. Doen het aardig goed, zo'n 9000 punten op stock in 05. Slechts eveb gezien, we gingen met de vrouwen uit eten. Maar om nu te zeggen dat ik onder de indruk was. Nee. Wellicht dat de gebruikers beter kunnen beargumenteren waarom je het wel moet doen. Mijn uurtje spelen heeft me niet overtuigd.

• Wackmack
Welke resolutie speelde je dan? Als je op 1600 alles vloeiend kan spelen tja dan ga ik wel even kwijlen.

[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 26-02-2006 19:45 ]

Verwijderd

Opzich altijd intressant, maar als je zelf goed zoekt staat het internet er ECHT vol mee.. Het is goed om het op een centraal punt te zetten, maar ik denk in geval niet nodig..

Weet zeker dat er flames gaan komen :p

• Wackmack
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:33:
Opzich altijd intressant, maar als je zelf goed zoekt staat het internet er ECHT vol mee.. Het is goed om het op een centraal punt te zetten, maar ik denk in geval niet nodig..

Weet zeker dat er flames gaan komen :p
Ja ik weet het ook te vinden maar een centraal topic lijkt mij geweldig en vooral overzichtelijk. Maar heb eerste de toestemming nodig van een MOD dan kan ik de tabellen gaan posten echter ben ik totaal niet handig met HTML dus als iemand mij kan aanvullen.

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:17:
[...]

Maat van me heeft twee 7800GT's in SLI staan. Doen het aardig goed, zo'n 9000 punten op stock in 05. Slechts eveb gezien, we gingen met de vrouwen uit eten. Maar om nu te zeggen dat ik onder de indruk was. Nee. Wellicht dat de gebruikers beter kunnen beargumenteren waarom je het wel moet doen. Mijn uurtje spelen heeft me niet overtuigd.
oei... dan vormt, waarschijnlijk, zijn CPU een ernstige bottleneck aangezien ik eveneens 2 7800GT's heb maar op 14,000 punten uitkom. Wat voor processor heeft hij?

als aanvulling:
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1819660

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De hoevbeelheden vragen hierobver komen (nog?) niet in de buurt van de hoeveelheden die nodig zijn om zo'n topic een beetje te vullen. Vooralsnog hou ik het bij losse topics met gerichte vragen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.