Ik loop al een tijd te zoeken naar een game die net zo lekker speelt als RA2. Dus gewoon plat van bovenaf met tankjes (dus geen monsters, draken en andere middeleeuwse zooi) een andere base aanvallen tegen de computer en evt tegen een medespeler op het netwerk.
Ik heb veel verschillende games geprobeerd en bekeken, zowat elk topic hier op GoT over RTS games doorzocht evenals google, maar heb nog niet dé game gevonden die gelijkwaardig is aan de RA2 ervaring die ik nu heb.
Op dit moment zit is te snuffelen of ik ergens Rise of Nations kan testen, maar hierna houd het voor mij echt op qua mogelijkheden.
Is hier iemand die me nog van enig advies kan voorzien (evt screenshots).
Belangrijkste punten:
Geen 3d (Gewoon van bovenaf zoals RA2 dus, mogen wel 3d textures inzitten)
Goed overzicht wat er allemaal gebeurd, dus niet fullscreen 2 of 3 tankjes in beeld.
Goede gameplay zoals RA2, Dune etc.
Redelijk recht toe recht aan
Ik heb veel verschillende games geprobeerd en bekeken, zowat elk topic hier op GoT over RTS games doorzocht evenals google, maar heb nog niet dé game gevonden die gelijkwaardig is aan de RA2 ervaring die ik nu heb.
Op dit moment zit is te snuffelen of ik ergens Rise of Nations kan testen, maar hierna houd het voor mij echt op qua mogelijkheden.
Is hier iemand die me nog van enig advies kan voorzien (evt screenshots).
Belangrijkste punten:
Geen 3d (Gewoon van bovenaf zoals RA2 dus, mogen wel 3d textures inzitten)
Goed overzicht wat er allemaal gebeurd, dus niet fullscreen 2 of 3 tankjes in beeld.
Goede gameplay zoals RA2, Dune etc.
Redelijk recht toe recht aan