Bestaat er de mogelijkheid om via een gamelauncher in Windows ME de gamespeed te verhogen? De compu blijft bij mij steeds haperen...
De gamespeed in windows verhogen omdat je computer hapert? wat bedoel je precies?
Catch a smile out there!
Dat spelletjes sneller gaan draaien, dus als UT niet lekker meer draait als je hem op 1600x1200x32bit zet, gewoon het gamespeed schuifje omhoog en klaar!
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Je lult..
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
GAMESPEED, volgens mij is je computer gewoon te traag om op die resolutie een goede fps te halen in bv UT.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:45
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jullie moeten wel toe geven, hij is leuk. Als het zo makkelijk was om de 'gamespeed' te verhogen, dan hoef je nooit meer je pc uit te breiden. Gamespeed, gelul|:(
[half/offtopic[
Ik heb ben van 64 mb, naar 128 mb gegaan (AMD 450Mhz) en nog steeds happert het filmpje bij elite force, heb ik nog steeds te weinig werkgeheugen:(
[half/offtopic]
[half/offtopic[
Ik heb ben van 64 mb, naar 128 mb gegaan (AMD 450Mhz) en nog steeds happert het filmpje bij elite force, heb ik nog steeds te weinig werkgeheugen:(
[half/offtopic]
Verwijderd
Check: Gamespeeder.
Ik gebruik dat proggie voor m'n P166 met S3 4MB en kan nu prima op 1600x1200 gamen in quake met alle details aan!:P:)
Effe serieus: Kan niet, alleen met overclocken van CPU en videokaart kun je wat meer snelheid krijgen. Er bestaan verder alleen proggie's om games trager te maken voor oude DOS meuk b.v.:)
Ik gebruik dat proggie voor m'n P166 met S3 4MB en kan nu prima op 1600x1200 gamen in quake met alle details aan!:P:)
Effe serieus: Kan niet, alleen met overclocken van CPU en videokaart kun je wat meer snelheid krijgen. Er bestaan verder alleen proggie's om games trager te maken voor oude DOS meuk b.v.:)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:45
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Weet je dat ik een P1 100 Mhz heb staan met 8 mb ram en een 14 inch monitor. Maar onder start -->gamespeed, heb ik een paar dingen veranderd. Nu heb ik een P4 1500 Mhz, 1 gig ram, 21 inch monitor en een 64 mb 3d-kaart(en die had ik zelfs nog niet). En al die mensen maar zeuren over uitbreiden, terwijl het ook zo gaat;). Hallooooooo|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(Op dinsdag 23 januari 2001 15:21 schreef Marius het volgende:
Check: Gamespeeder.
Misschien bedoelt deze jongeman een progje om automatisch de resolutie voor alle programma's waarbij deze instelbaar is, tegelijkertijd in te stellen. Daarvan gaat de gamespeed uiteraard omhoog, dus wanneer je in een lagere resolutie speelt.
Verwijderd
Pffff van 64 naar 128[half/offtopic[
Ik heb ben van 64 mb, naar 128 mb gegaan (AMD 450Mhz) en nog steeds happert het filmpje bij elite force, heb ik nog steeds te weinig werkgeheugen
[half/offtopic]
Had je niet gelijk naar 256 kunnen gaan ?
Pffff P4 1500 mhz!Nu heb ik een P4 1500 Mhz, 1 gig ram, 21 inch monitor en een 64 mb 3d-kaart(en die had ik zelfs nog niet). En al die mensen maar zeuren over uitbreiden, terwijl het ook zo gaat. Hallooooooo
Dan zal windows wel ERG snel vastzitten bij jou!
Pagina: 1