Toon posts:

UPC Mediabox....grrrrr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net de UPC box uitgepakt en ik wil een DVD en een VCR erop aansluiten...Maar het lukt niet. in de handleiding staat alleen hoe je of een DVD aansluit of een VCR en niet allebei..

Heeft iemand een ideetje??? }:O

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02 11:03
Als je nou eens allebei doet, eerste dehandleing volgen en je dvd speler toevoegen, en daarna je VCR? gwoon 1 voor 1? (ik heb geen ervaring met de UPC box, maar dat moet toch kunnen?)

offtopic:
Nieuw hier? Van harte welkom! O-) (altijd leuk een dame in de groep ;) ) gebruik eerst google anders eens?

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenGans op 26-02-2006 17:57 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02 23:06

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

DVD speler of recorder?

Speler heeft imho geen nut. Recorder wel en dat kan gewoon via scart. VCR kan je appart ernaast aansluiten, maar als je perse op wil nemen op VHS kan je de scart van je DVD-(R?) naar je tv in je VCR douwen en dan via je VCR naar de tv.

Graag iets duidelijker.... :)

[ Voor 7% gewijzigd door LoeiOrdinair op 26-02-2006 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet je wat het is, mn vader wil alles op video opnemen en verder kijkt hij zijn films ook op dvd. maar hij wil beide aangesloten hebben en niet steeds het 1 aansluiten en de ander weer afkoppelen. Het is moeilijk uit te leggen....kan ik iets met een scart verdeler doen??? 8)7

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02 23:06

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Waarom wil je een DVD SPELER op je mediabox aansluite? Zet die dan dircet op je tv via scart 8)7 Zo'n verdeler haal je gewoon bij de electro-boer om de hoek.

[ Voor 24% gewijzigd door LoeiOrdinair op 26-02-2006 18:03 ]

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb je maar 1 scart aansluiting op je TV? Haal dan een goede scartverdeler.

Als je 2 scart aansluitingen hebt dan sluit je je videorecorder achterop je Mediabox aan en je dvd speler op je tv.

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 26-02-2006 21:20 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Pagina: 1