[MSN 7.5]Contactpersonenlijst sorteren op aliassen

Pagina: 1
Acties:

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:18
Ik ben nu ongeveer een week aan het prutsen met MSN Messenger 7.5 (overgestapt vanaf 6.2 wegens een aantal incompatabilities) welke ik nu volledig aan het customizen ben zodat het weer een beetje fatsoenlijk lijkt (asin: op 6.2) echter ik blijf op 1 punt hangen.

Ik heb MSN Messenger 7.5 met MSN Plus! en StuffPlugNG2 geinstalleerd en met behulp van MSN Plus! al mijn contacten een aliasnaam gegeven in de vorm van Femme Taken []25((!N)). Het probleem is echter dat de adressen (die ik verder verdeelt heb binnen online en offline) gesorteerd worden op alfabet volgens hun emailadres. Wat ik echter wil (en wat me logischer lijkt) is dat ze gesorteerd worden op aliasnaam. Weet iemand of hier een setting/registryhack/plugin/hexedit voor beschikbaar is? Momenteel draai ik de volgende software:
  • *MSN Messenger 7.5.0311
  • *MSN Plus! 3.62.146
  • *StuffPlugNG 2.2.397
Ik heb al de registry settings van MSN Plus! en commandslist van MSN Plus!, Google etc. doorgewerkt, dus jullie zijn mn laatste hoop ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tafkaw op 26-02-2006 17:08 . Reden: list-tag geedit ]

Verwijderd

Als ze gesorteerd worden op emailadres staat dat w.s. zo ingesteld in messenger.

Als je bij het menu contactpersonen de weergave veranderd naar schermnaam worden ze dan wel goed gesorteerd?