Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik zoek een apparaat zoals de Philips SL50I of SLA5520 waarmee ik streaming radio kan luisteren.
Ik heb echter begrepen dat deze Philips apparaten alleen streaming MP3 stations afspelen.
Ik wil echter stations zoals 3FM en Radio 538 af kunnen spelen. Wie weet hier een mooie oplossing voor?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hebben die stations geen winamp stream ding dan? en werkt dat dan niet gewoon?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
Internet radio op een speciale radio deze topic al gezien ;-) Het lijkt wel erg veel op elkaar.

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Voor mn werk heb ik allemaal zenders live (alle pubieke zenders + thema kanalen van 3voor12) en ondemand (alle vpro radio programma's) moeten toevoegen aan de Reciva, de radio die daar uit kwam mochten we alleen niet verkopen (iets met publieke omroep en oneerlijke concurentie). Maar misschien dat er nog wel een commerciele partij is die Reciva radio's verkoopt. Deze spelen real, windowsmedia en mp3 streams af. Ik heb zelf wel zo'n radiotje thuis staan nu en dat ondemand bergeijk luisteren is op zich wel grappig :)

[ Voor 14% gewijzigd door LightYears op 26-02-2006 18:28 ]

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Mijn vraag is eigenlijk of je met de Philips SLA5520 (nieuw) naar de nederlandse stations kan luisteren.