Toon posts:

Probleem met DVD-speler: Samsung SD-616T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag iedereen,

Ik heb een probleem met mijn DVD-speler (geen brander). Het gaat om een Samsung SD-616T. Ik kan nog wel CD's afspelen, maar géén DVD's meer....

Ik heb inmiddels al wel het programma Sfdnwin.exe met een .bin bestand genaamd F306com geprobeerd de DVD speler aan de praat te krijgen, maar tevergeefs. Het programma zelf doet niet veel en zegt alleen maar "Wait..."

Met Apparaatbeheer heb ik geprobeerd de software opnieuw te installeren, maar ook dit werkte niet, want Windows installeerde hem als een CD-speler en niet als een DVD-speler.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt,

Cars

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-02 13:52
heb je een dvd-afspeel programma bijv. windvd, powerdvd geinstalleerd

You and I have memories longer than the road ahead

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb alleen Windows MediaPlayer en QuickTime, maar ik heb het probleem sinds ik de PC opnieuw installeerde.

Het gaat om een Packard Bell ixtreme 9411, maar gaf erg veel problemen dus heb ik alles van PB er af gehaald en naar mijn eigen wensen geïnstalleerd. Dit was een jaartje geleden ongeveer en nu wil ik voor het eerst weer een DVD draaien.

• Captain Planet
als je een programma installeert, en dan reboot en dan nog een keer probeert

Verwijderd

Topicstarter
fener33 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:21:
als je een programma installeert, en dan reboot en dan nog een keer probeert
Bedoel je met reboot QT en WMP opnieuw installeren? 8)7

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19

-ET-

Phone Home

om dvd af te kunnen spelen heb je een DVD afspeel programma nodig.

WMP kan het wel, mits de DVD decoder is geinstalleerd. Dat is waarschijnlijk niet gebeurd na je reinstall. Dus het installeren van PowerDVD of WinDVD kan de oplossing zijn

• Captain Planet
ik bedoel daarmee, dat je windvd of een andere dvd afspeelprogramma installeert en dan de pc opnieuw installeert

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu PowerDVD geinstalleerd en ook nog eens hardware verwijdert en vervolgens toegevoegd. Maakt niks uit, hij leest wel CD's maar nog steeds geen DVD's....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 16:47 ]

Pagina: 1