Toon posts:

videokaart kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Systeemspecificaties.

MBO: Soltek SL915 PRO
CPU: Intel Pentium 4 3.0 GHz HT
Geheugen (tijdelijk): 2x 256mb Dual channel
Videokaart: ATI Radeon X850XT PCI-e
HDD: Maxtor 10 series 160 Gb

Nu komt het probleem.
Eerst heeft het allemaal goed gewerkt geen problemen, alleen met World Of Warcraft vanwege het geheugen.
Nu zit ik met het volgende; Zodra ik de instellingen wil aanpassen of sommige games wil openen lopen er allemaal strepen door het beeld en zie helemaal niets.
In windows zelf heb ik er geen last van. Heb tevens ook verschillende drivers geinstalleerd.
Wel heb ik on-board video ( zou het misschien botsen ).
Heeft er iemand ervaring mee. VPU recover heb ik uitgezet en ook Vertical Sync, geen veranderingen.

Ik kan niet achter het probleem komen.
Iemand ideeen?
Alvast bedankt

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Probeer de videokaart eens in een andere pc, als je die mogelijkheid hebt.

Verwijderd

Topicstarter
optie heb ik helaas niet. maar met het on-board heb ik het niet.. maar kan ik ook geen hoge instellingen veranderen ofzo.
Ik denk zelf aan het videogeheugen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Welke voeding heb je?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Misschien overbodige vraag, maar is de koeling van je X850 in orde?

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:39:
Misschien overbodige vraag, maar is de koeling van je X850 in orde?
Koeling is met opstarten heel luidruchtig.. misschien hoort het. maar weet het niet zeker

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Koeling is met opstarten heel luidruchtig.. misschien hoort het. maar weet het niet zeker
Dat hoort zo :).

Als ik jou was, zou ik toch proberen om de kaart ergens anders te testen (vriend, kennis oid). En zoals Exorcist vroeg, wat voor voeding heb je?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08 21:52
max temp opzoeken bij ati
ati tool installeren, en kleine grafische scherm laten lopen, naar temp kijken of dit niet te heet wordt.
Hier kan je ook op artifacts testen.

mijn ati liep te heet(wel een andere model), dus fan schoongemaakt en nieuwe artic silver ertussen,
dit was er slecht tussen gedaan.

Verwijderd

Kaart is oververhit geweest, dat is zeker. Andere pc proberen. Desnoods even naar een willekeurige pc zaak. En vragen of ze hem willen testen waar je bijstaat. Let wel, waar je bijstaat, zodat je kan zien of het niet ah moederbord ligt. Maar ik denk dat ie naar de ........ is

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een 350W voeding max output en dat vereist de kaart ook.
Het merk is ??
Maar denk ook dat hij overhit is.. ben een keer de extra voeding vergeten aan te sluiten en daarna heeft hij dat gehad. maar goed dan maar omruile heb nog garantie.
Pagina: 1