poort probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Wouter7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08-2022

Wouter7

Enjoy every day.

Topicstarter
Bestaat er een connectie van de vertrouwde LTP naar IDE. Heb het nodig om een CD aan mijn oude Laptop te gangen.

Zijn er anders nog manieren voor het te doen?

Verwijderd

USB==>IDE converters bestaan.

• Wouter7

Wouter7

Enjoy every day.

Topicstarter
weet het maar ken jij een pentium I laptop die een USB heeft? de mijne zeker niet.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-02 18:46

DataGhost

iPL dev

Wouter7 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:32:
weet het maar ken jij een pentium I laptop die een USB heeft? de mijne zeker niet.
dan moet je zeggen dat het om een P1 laptop gaat, figuur
je zou natuurlijk ook zelf even wat zoekwerk kunnen verrichten ipv dat aan ons over te laten

edit:
verder zou je het bij 1 topic kunnen houden wat je niet meermaals schopt binnen 24 uur, je komt een beetje over alsof je de belangrijkste persoon van deze aardbol bent en dat het een zaak van leven en dood is dat jij geholpen wordt op een manier dat je er zelf het minste aan hoeft te doen. Je zou kunnen beginnen met het opnieuw lezen van de registratievoorwaarden en de FAQ.

[ Voor 36% gewijzigd door DataGhost op 26-02-2006 15:40 ]

• Wouter7

Wouter7

Enjoy every day.

Topicstarter
Srr, dacht dat je met 'oude pc' wel ging denken dat hij ZO oud is

• Wouter7

Wouter7

Enjoy every day.

Topicstarter
nog iets?

ik vraag hier gewoon naar jullie kennis en ik word hier met al al het onrecht van de werled naar mijn kop gesmeten :'( .

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
om een antwoord te geven op je vraag; afaik bestaat dat niet. Heeft de laptop gen interne CD-Rom drive? Dan zou ik de hdd uitbouwen en met adapter aan pc hangen en op die manier de data van de cd op de laptop zetten :)

Overigens is dit een forum... je mag blij zijn als men jou wil helpen :) "naar kennis vragen" is not done; samen tot een oplossing komen: dat is de bedoeling ;)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-02 18:46

DataGhost

iPL dev

Wouter7 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:42:
nog iets?

ik vraag hier gewoon naar jullie kennis en ik word hier met al al het onrecht van de werled naar mijn kop gesmeten :'( .
de bedoeling van dit forum is dat je zelf eerst het een en ander uitzoekt voordat je een vraag stelt. Ook kick je nu steeds je topic binnen 24 uur, als je netjes de registratievoorwaarden/FAQ had gelezen (wat je verplicht bent te doen om te mogen registreren) wist je dat dat niet op prijs gesteld wordt hier. Je vraag is dermate simpel dat je van geluk mag spreken als iemand hier zin krijgt om je handje vast te houden en de spullen bij jou thuis aan te sluiten.
Op je vraag: dat soort converters bestaan ja. als je eventjes zoekt heb je ze gauw genoeg gevonden.

Om je verder op weg te helpen:
Registratievoorwaarden en FAQ
quote: Registratievoorwaarden en FAQ
Voorwaarden:

Registreren op Gathering of Tweakers.net geeft je de mogelijkheid te reageren op het forum en actief mee te doen aan topics. Als je je registreert en reacties op het forum plaatst, geef je aan akkoord te gaan met
het Algemeen beleid, de Huisregels, de Algemene Voorwaarden en de zogenaamde sub-forum Policy-/FAQ's die bovenin de meeste sub-fora staan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet alle onrecht van de wereld, maar jij geeft gewoon zo goed als geen info in je topicstart en gaat er vanuit dat wij volledige specs van je systeem en CD kunnen ruiken |:(

Zo werkt dat hier niet, zie ook de GoT Huisregels

Je wordt geacht zelf eea uit te zoeken en proberen, kom je er niet uit dan mag je altijd een topic openen, maar wees dan volledig. Dat betekent onder andere in dit geval aangeven welke uitbreidingsmogelijkheden die laptop dan wel heeft (en exact zijn, dus niet alleen "PC-Card" maar ook onderscheid maken tussen PCMCIA en Cardbus). Ik zit hier toevallig te tikken op een P1 laptop met USB en Cardbus, dus zo vanzelfsprekend zijn jouw aannames niet...

Overigens bestaan er zeker externe apparaten waarmee je IDE of SCSI 5.25" gevallen via parallelle poort aan kunt sluiten, maar die zijn zo oud dat ze alleen hier en daar 2e hands te vinden zijn, laat staan drivers ervoor. Een PCMCIA SCSI kaart icm externe SCSI drive is allicht makkelijker...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.