Bestaat er een connectie van de vertrouwde LTP naar IDE. Heb het nodig om een CD aan mijn oude Laptop te gangen.
Zijn er anders nog manieren voor het te doen?
Zijn er anders nog manieren voor het te doen?
dan moet je zeggen dat het om een P1 laptop gaat, figuurWouter7 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:32:
weet het maar ken jij een pentium I laptop die een USB heeft? de mijne zeker niet.
[ Voor 36% gewijzigd door DataGhost op 26-02-2006 15:40 ]
de bedoeling van dit forum is dat je zelf eerst het een en ander uitzoekt voordat je een vraag stelt. Ook kick je nu steeds je topic binnen 24 uur, als je netjes de registratievoorwaarden/FAQ had gelezen (wat je verplicht bent te doen om te mogen registreren) wist je dat dat niet op prijs gesteld wordt hier. Je vraag is dermate simpel dat je van geluk mag spreken als iemand hier zin krijgt om je handje vast te houden en de spullen bij jou thuis aan te sluiten.Wouter7 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:42:
nog iets?
ik vraag hier gewoon naar jullie kennis en ik word hier met al al het onrecht van de werled naar mijn kop gesmeten.
quote: Registratievoorwaarden en FAQVoorwaarden:
Registreren op Gathering of Tweakers.net geeft je de mogelijkheid te reageren op het forum en actief mee te doen aan topics. Als je je registreert en reacties op het forum plaatst, geef je aan akkoord te gaan met
het Algemeen beleid, de Huisregels, de Algemene Voorwaarden en de zogenaamde sub-forum Policy-/FAQ's die bovenin de meeste sub-fora staan.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq