[RC5-72] Registreren

Pagina: 1
Acties:

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-12-2025

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Topicstarter
Sorry voor als dit een dubbelpost is, maar ik kon dit via de search en in't faq niet vinden.
Het is nogal een N00B vraag, maar ik kan op de website van distributed.net nergens vinden hoe ik me kan aanmelden voor het project. (ik wou mijn systeempje ook laten meegrazen }:O ...)Kan iemand me dat vertellen? (zo snel mogelijk want hij loopt al!)

Everybody lies

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Topicstarter
ALSJEBLIEFT, REPLY?????????????

Everybody lies

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 15:58

Aapje

Opel-beun
Zoek eerst maar een leuk team uit waar je wil joinen, zoek de leader oid op via een chat, en laat hem 't je uitleggen.

offtopic:
Heb gedult als je iets vraagt hier. Kicken binnen 24 uur mag niet

[ Voor 28% gewijzigd door Aapje op 26-02-2006 15:04 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:04

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je hoeft je nergens aan te melden. Het e-mail adres wat je in de configuratie ingevuld hebt wordt automatisch je account na je eerste dag grazen. Vanaf morgen kan je dan een wachtwoord naar je e-mail adres laten sturen en zo je stats aanpassen. Dit kan je doen op de pagina van distributed
Als je een team wilt joinen dan kan je dat doen via de teampagina op distributed.net. Het team dat hier op GoT zijn thuisbasis heeft is DPC, en die kan je hier vinden. Op die pagina staat dus ook een linkje I want to join this team en daar kan je je dan aanmelden.

BaBoOn Je had in plaats van onzin kunnen schrijven ook gewoon kunnen helpen. Of nog beter... helemaal niets kunnen schrijven!

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

E-Vix schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:09:
BaBoOn Je had in plaats van onzin kunnen schrijven ook gewoon kunnen helpen. Of nog beter... helemaal niets kunnen schrijven!
Maar hij heeft wel gelijk, er is niet voor niks een FAQ om dit soort onnodige topics te voorkomen.

En dat schoppen na een kwartier is al helemaal tenenkrommend

[ Voor 9% gewijzigd door Fairy op 26-02-2006 15:16 ]

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Na een tijdje gezocht te hebben, heb ik dit voor je gevonden.
De client dan je downloaden van http://www.distributed.net

Installatie en aanmelden bij DPC (windows):
Download de client en installeer deze (installer) of pak deze uit in een aparte map (zip)

Start de client op. Als de client voor het eerst opgestart wordt, zal deze vragen een e-mail-adres in te voeren, die tevens als identificatie van het verrichte werk dient. Vul hier een WERKEND e-mail-adres in, omdat ook het wachtwoord op aanvraag naar dat adres gestuurd wordt.

In de directory waar de client is geinstalleerd, staat ook een bestand dnetc.ini. Controleer of in dit bestand het ID (e-mail-adres) klopt. In dit bestand moet ook het volgende stukje staan om de client voor RC5-72 in te zetten:
[misc]
project-priority=RC5-72,OGR-P2

Start de client op. De processor wordt gedetecteerd en vervolgens gaat onderin een voortgangsindicator lopen. Als er één blokje verwerkt is, ga dan in het menu naar 'client' en klik dan op 'update buffers' om het blokje te versturen.

De volgende dag (kan heel soms een paar dagen duren) kun je jezelf opzoeken in de statistieken bij distributed.net. Ga naar deze pagina, vul in de balk bovenin in het linkervak je ID in en klik op 'search'; de pagina met statistieken verschijnt (als dit niet het geval is de volgende dag nog een keer proberen). Onderaan de pagina staat een knop waarmee het wachtwoord kan worden toegezonden. Het kan enkele minuten duren voordat de e-mail binnen is.

Klik hier om jezelf toe te voegen aan het Team 'Dutch Power Cows'. Hiervoor moet je als gebruikersnaam het deelnemersnummer opgeven wat genoemd staat in de mail, en het wachtwoord invoeren.

Als laatste zeer welkom bij ons team :)

[ Voor 11% gewijzigd door iisschots op 26-02-2006 15:30 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 14:15
Met een =0 schakel je het project uit.
Bijv.
project-priority=RC5-72,OGR-P2=0 is alleen rc5-72
project-priority=RC5-72=0,OGR-P2 is alleen OGR-25

Mbt de haast van joinen.
Alles wat je teamloos voor jouw account al hebt verwerkt gaat mee naar een team zodra je joined. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door D2DM op 26-02-2006 16:40 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de Reply!
Nu begrijp ik het.
Mijn excuses voor het kicken na 15 min. Sorry, ik ben van de rest van GoT gewend dat ze eXtreem snel replyen (binnen 5 min. meestal) maar ik begrijp dat dat hier wat moeilijker is... minder mensen enzo. nogmaals THANKS voor alle Reply!

Everybody lies

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Topicstarter
'k kan weer eens niet editen, dus bij dezen (srry voor de miniscule kick)

DPC heeft er weer flink wat blokjes bij :) }:O }:O }:O

Everybody lies

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Geen probleem en welkom bij de kudde man :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1