Gaat lekker zo.
Maar een iets langer antwoord zou wel prettig zijn>:)
Ik denk aan een Logitech met ffb, is dat wat?
Maar een iets langer antwoord zou wel prettig zijn>:)
Ik denk aan een Logitech met ffb, is dat wat?
Ja.
Iedereen die regelmatig racegames speelt zou ik aanraden om een stuur te kopen. Dit zorgt er namelijk voor dat de wagens realistischer te besturen zijn en vaak nog beter ook.
Goede stuurtjes (uit eigen ervaring):
- Thrustmaster 360 Modena Pro (geen FFB, wel errug goed!)
- Guillemot/Thrustmaster Ferrari FFB
- Logitech FFB (de oude, de nieuwe valt een beetje tegen)
De Act Labs Force RS schijnt ook erg goed te zijn, maar dat is 1 van de weinige stuurtjes die ik nog niet getest heb.
Iedereen die regelmatig racegames speelt zou ik aanraden om een stuur te kopen. Dit zorgt er namelijk voor dat de wagens realistischer te besturen zijn en vaak nog beter ook.
Goede stuurtjes (uit eigen ervaring):
- Thrustmaster 360 Modena Pro (geen FFB, wel errug goed!)
- Guillemot/Thrustmaster Ferrari FFB
- Logitech FFB (de oude, de nieuwe valt een beetje tegen)
De Act Labs Force RS schijnt ook erg goed te zijn, maar dat is 1 van de weinige stuurtjes die ik nog niet getest heb.
Speel nu al 3 dagen Rally Championship 2000 met de Act-Labs Force RS + RS Shifter en het is gewoon geweldig, vooral dat shiften..
Hiervoor had ik de Thrustmaster Force GT, maar de Act-labs ruled zwaar.
Nog een ander cartridge kopen en kan Gran Turismo op de PSX ook met zelfde stuurtje spelen
Hiervoor had ik de Thrustmaster Force GT, maar de Act-labs ruled zwaar.
Nog een ander cartridge kopen en kan Gran Turismo op de PSX ook met zelfde stuurtje spelen
Hoi
Een FFB stuurtje is echt een must als je een beetje wil racen op de PC lijkt me. Heb je naast de PC nog een PSX of zo is de actlab een goed idee vanwege de hierboven genoemde cartridge. welke het beste is weet ik niet mijn actlabs laat mij een beetje in de steek op dit moment maar voelde erg goed aan.
mvg Fisico
Een FFB stuurtje is echt een must als je een beetje wil racen op de PC lijkt me. Heb je naast de PC nog een PSX of zo is de actlab een goed idee vanwege de hierboven genoemde cartridge. welke het beste is weet ik niet mijn actlabs laat mij een beetje in de steek op dit moment maar voelde erg goed aan.
mvg Fisico
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Pagina: 1