Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Prophetview font

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een rack die ik aan het bouwen ben, wil ik mijn hulde aan Hercules laten blijken door een naam in dezelfde lettertype te doen als gebruikt in "Prophet" zoals je hieronder kan zien. Daardoor kan ik de stijl van de rack dicht in de buurt brengen van Hercules monitors die ik heb.

Weet iemand hoe dit font heet? waar ik het vandaan kan halen? of misschien een font die er erg op lijkt?

Afbeeldingslocatie: http://www.onswereldje.nl/temp/logo_prophet.jpg

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb het geprobeerd, maar er kwam geen goed resultaat uit. Misschien naar de customer-service mailen en kijken of dat font speciaal ontwikkeld is voor Prophet (wat ik wel denk eigenlijk, gezien de verschillende p's en die o)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Zal wel custom made zijn voor ze. Beetje Quake achtig.

Verwijderd

Topicstarter
Allen bedankt voor de reacties.
sebastius schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:10:
Zal wel custom made zijn voor ze. Beetje Quake achtig.
Uiteraard zijn de fonts custom. Doet bijna elke groot bedrijf. Echter er zijn ontwerpers die ze ook vrij aanbieden zoals de ontwerperster van Evanescence lettertype.
Daar heb ik al een kijkje genomen... was me niet opgevallen dat er een topic was daavoor... Maar ziet er niet rooskleurig uit aangezien je geen links mag plaatsen naar "illegaal" te downloaden fonts.
Ik ga gewoon hier verder... want ik denk dat het font niet bestaat... het kan simpelweg een tekening zijn. Bij nader goed bekijken van de verschillende logo's van Hercules verschilende videokaarten is het me opgevallen dat er bij DVI versies de letter "h" en "p" simpelweg zijn verlengd... Of ze daarvoor een nieuwe font laten ontwerpen valt te betwijfelen. Fonts ontwerpen is een enorm langdurig en duur process. Een tekening is een stuk goedkoper in verglijking.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:52
Als je verteld wat voor tekst er op je rack moet komen kan ik wel eens een poging doen om iets te maken in dezelfde stijl...

Verwijderd

Topicstarter
Gr0wLiThE schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:24:
Als je verteld wat voor tekst er op je rack moet komen kan ik wel eens een poging doen om iets te maken in dezelfde stijl...
Relax!!
ik dacht aan osiris.rack (met de punt ertussen)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.