[xp msn]account omzetten op andere email`

Pagina: 1
Acties:

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09
ik ben nu al een uur aan het zoeken (google, msn site, instellingen etc) en prutsen maar ik kom er niet uit. Ik heb een msn account op een chello.nl email. Die account heb ik al jaren maar ik heb ondertussen geen chello meer. Dus als iemand mij wil mailen komt dat nooit aan. Ik heb nu een gelijke naam maar dan bij xs4all. Wat ik dus wil lijkt simpel maar..... Ik wil gewoon de account omzetten, dus mijn inlog mail moet veranderen maar mijn settings wil ik houden. Ook wil ik direct weer wederzijdse toegang van mijn contactpersonen. (dus niet exporteren, nieuwe account importeren want dan moet ik iedereen weer toestemming vragen etc)

volgens mij moet dit gewoon kunnen alleen ik kom er niet achter hoe, wie heeft voor mij de oplossing ?

nb weet niet zeker of hij in dit subdeel thuis hoort, anders svp verplaatsen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dit gaat niet!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ray
Whooot het kan dus wel degelijk..............na nog meer zoeken kwam ik bij pasport account services uit. ik heb de mail dus om kunnen zetten en al mijn settings zijn er nog ...alleen ...nu is opeens iedereen ofline in het status overzicht, terwijl dit niet zo is :'( ik heb alle stappen doorlopen snik hoe repareer ik dit nu weer ?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03 18:12

DataGhost

iPL dev

je zal ze opnieuw moeten toevoegen en ze laten weten dat je een ander mailadres hebt. Het makkelijkste was gewoon je contacten exporteren, een nieuwe account te maken met het goede mailadres (wat nu dus al bezet is 8)7 ) en je contacten weer te importeren. Iedereen krijgt dan de vraag of ze jou toe willen voegen en dan is het duimen of ze weer online komen.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

DizzyWeb

Ondertiteld

Leg eens uit, hoe heb je dat dan gedaan?

Verwijderd

Contacts, Save contacts
En daarna weer Contacts, Import

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:47
Ik heb dus exact hetzelfde probleem al jij hebt. StuiTer en ik ben nu wel zo ver dat ik weet hoe het er voor staat: Je bent genaaid. Ongeveer de helft van al mijn contactpersonen zien mij nu niet meer online. Zelfs al voeg ik ze met de hand een voor een toe, ze blijven als onbekenden in mijn lijst staan. Extreem kut dus. Staan ze bij jou ook als mensen met een alleen een email-adres?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Ray
je kan het veranderen via http://login.passport.net/uilogin.srf?lc=1043&id=10 daar kan je dus je net pasport email aanpassen. Toen ik dit gegaan had kon ik me dus niet meer aanmelden bij msn met oude mail. prima dus denk je, nieuwe mail aanmelden werkt dan prima, contact lijst staat er, maar iedereen dus ofline. Tevens waren mijn settings weg en ook 600 winx :(

tja maar of dat nu fijn is ? Ik heb inderdaad iedereen nu maar verwijderd en opnieuw geimporteerd, toch heb ik het idee dat het niet echt lekker loopt. bovendien moet iedereen dus nu weer toestemming geven, vergeten ze dat is je contact dus weg

[ Voor 31% gewijzigd door Ray op 26-02-2006 13:42 ]

Pagina: 1