Toon posts:

Op zoek naar MCE systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mce systeem voor in de woonkamer.
-met 2 lcd schermen (ik wil op het ene scherm bijv voetbal kijken en op de andere bijvoorbeeld mtv)
-grote harde schijf (200 a 300 gig)
-groot geheugen ( 2 gig, dit omdat ik heb begrepen dat mce dan een stuk sneller draait)
-draadloos netwerkkaart
-draadloos geluidsinstallatie (het liefst 5.1 en mooi geluid)
-en mce

wanneer ik twee verschillende zenders kijk is het dan ook mogelijk om het geluid te splitsen door middel van een koptelefoon en een 5.1 surround set?
Ik heb zelf niet zoveel verstand van mce systemen en welke tv kaart ik dan moet nemen het liefst neem ik dan ook een compleet systeem, weet iemand welk systeem het best bij mij past? Of andere mogelijke tips..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:59:
Ik ben op zoek naar een mce systeem voor in de woonkamer.
-met 2 lcd schermen (ik wil op het ene scherm bijv voetbal kijken en op de andere bijvoorbeeld mtv)
-grote harde schijf (200 a 300 gig)
-groot geheugen ( 2 gig, dit omdat ik heb begrepen dat mce dan een stuk sneller draait)
-draadloos netwerkkaart
-draadloos geluidsinstallatie (het liefst 5.1 en mooi geluid)
-en mce

wanneer ik twee verschillende zenders kijk is het dan ook mogelijk om het geluid te splitsen door middel van een koptelefoon en een 5.1 surround set?
Ik heb zelf niet zoveel verstand van mce systemen en welke tv kaart ik dan moet nemen het liefst neem ik dan ook een compleet systeem, weet iemand welk systeem het best bij mij past? Of andere mogelijke tips..
Wil ook een mce gaan samenstellen.. je brengt me op goeie ideeen!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:42
1GB is ruim voldoende... :)

Als je echt wilt gamen op hoge resoluties dan pas kan 2GB nutig zijn ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Dubbel Fristie op 26-02-2006 13:04 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Evnetje uit nieuwschierigheid. Waarom wil je tegelijk mtv kijken en voetbal. Ik snap het niet. Maar sl je dit wilt moet je kijken naar de hauppage dual tuner.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:37
Jij wilt bijvoorbeeld kijken naar voetbal en je vrouw naar MTV kan een toepassing hiervan zijn.

http://specs.tweak.to/16567

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat kan MCE volgens mij niet aan (2 TV's tegelijk). Wel kan je er bijvoorbeeld een XBOX360 naast zetten als Extender en die aansuiten op je 2e LCD.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Wat bedoel je met draadloze geluidsinstallatie?
De Logitech Z-5450 heeft 2 draadloze achterluidsprekers en ook gewoon een koptelefoonaansluiting.

Als ik jou was zou ik kijken naar een van de kant-en-klare MCE systemen met dual-tuner en daarbij bijvoorbeeld een XBox 360 aanschaffen als extender om het 2e LCD scherm aan te sturen, met vervolgens een speakersetje als de Logitech Z-5450. Hierbij weet je zeker dat alles goed werkt.

Verwacht echter niet goedkoop uit te zijn maar daar was je zelf vast ook al wel achter ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:32:
Wat bedoel je met draadloze geluidsinstallatie?
De Logitech Z-5450 heeft 2 draadloze achterluidsprekers en ook gewoon een koptelefoonaansluiting.

Als ik jou was zou ik kijken naar een van de kant-en-klare MCE systemen met dual-tuner en daarbij bijvoorbeeld een XBox 360 aanschaffen als extender om het 2e LCD scherm aan te sturen, met vervolgens een speakersetje als de Logitech Z-5450. Hierbij weet je zeker dat alles goed werkt.

Verwacht echter niet goedkoop uit te zijn maar daar was je zelf vast ook al wel achter ;)
En dan bij die xbox gelijk wat leuke spelletjes mee nemen.. kun je genieten in de rust!
Pagina: 1