Toon posts:

scripts cs

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet zoveel van cs scripts af. Ik kijk wel is op counter-script.net maar ik kan de uitleg simpelweg niet vinden waar en hoe ik de scripts moet invoeren. Nu is mijn vraag dus, hoe doe ik dit?

En om dit topic nog een btje leuk te maken: vertel al je scripts die jij gebruikt voor cs1.6, en leg uit wat het doet en hoe je het moet installen oid :)

PS: Ik zoek al een tijdje naar een script om een fast-weapon-switch te doen bij cs... Dus dat je geen schermpje krijgt bovenin je scherm :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 12:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:09:
Hallo,

Ik weet niet zoveel van cs scripts af. Ik kijk wel is op counter-script.net maar ik kan de uitleg simpelweg niet vinden waar en hoe ik de scripts moet invoeren. Nu is mijn vraag dus, hoe doe ik dit?

En om dit topic nog een btje leuk te maken: vertel al je scripts die jij gebruikt voor cs1.6, en leg uit wat het doet en hoe je het moet installen oid :)

PS: Ik zoek al een tijdje naar een script om een fast-weapon-switch te doen bij cs... Dus dat je geen schermpje krijgt bovenin je scherm :)
"hud_fastswitch 1" in console, zonder de aanhalingstekens natuurlijk.
Verder: met scripts ga je echt niet beter spelen ofzo. Houd het gewoon default :).

/edit
www.gamelux.nl voor al je cs:s en 1.6 vragen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 12:18 . Reden: site toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
rkzr, ik weet van wie je deze link hebt gekregen minder smilies gebruiken a.u.b. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Crash op 26-02-2006 13:09 ]

Verwijderd

Van wie dan? :X
Zit zelf al meer dan een jaar op die site ofzo.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Google zoeken op: fast+weapon+switch+script+counterstrike en het is meteen prijs. Je maakt mij niet wijs dat je zelf goed gezocht hebt. Er zijn tientallen sites waarop het scripten in CS duidelijk uitgelegd staat, het zij in Engels, maar daar moet je toch wel uit kunnen komen ;)

Dit topic is gesloten.