Ik ben op zoek naar een nieuwe CRT monitor, aangezien de oude 17" LG het begint op te geven,
wit is niet meer mooi wit, beeld dat soms uit gaat en weer aan.
Wat ik zoek is een CRT flatscreen 20 tot 22 inch die 1600x1200 boven de 85hz aan kan .
Ik wil geen TFT, heb één aangeschaft in november 2005 en is mij totaal niet bevallen,
ik wacht dan liever op de SED technologie en gebruik in de tussentijd nog een CRT monitor.
Ik heb al hier en daar zitten zoeken, maar zie ze er niet echt tussen.
Ik ga de monitor gebruiken voor counter-strike en andere spellen, waaronder ook RTS.
Verder kijk ik graag films en tv-series op de pc, doe een beetje foto en video bewerking.
Zijn er wel monitoren van deze grootte die boven 85hz op die resoluties draaien?
Mijn voorkeur gaat uit naar kwaliteit boven prijs.
wit is niet meer mooi wit, beeld dat soms uit gaat en weer aan.
Wat ik zoek is een CRT flatscreen 20 tot 22 inch die 1600x1200 boven de 85hz aan kan .
Ik wil geen TFT, heb één aangeschaft in november 2005 en is mij totaal niet bevallen,
ik wacht dan liever op de SED technologie en gebruik in de tussentijd nog een CRT monitor.
Ik heb al hier en daar zitten zoeken, maar zie ze er niet echt tussen.
Ik ga de monitor gebruiken voor counter-strike en andere spellen, waaronder ook RTS.
Verder kijk ik graag films en tv-series op de pc, doe een beetje foto en video bewerking.
Zijn er wel monitoren van deze grootte die boven 85hz op die resoluties draaien?
Mijn voorkeur gaat uit naar kwaliteit boven prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door RoadKill21 op 26-02-2006 13:58 ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs