Halloo allemaal,
Ik maak een simpel adres boekje voor andere mensen in mijn klas, 3e Jaar VMBO emmeloord. Ik gebruik PHP MySQL CSS & HTML door elkaar.
Daar zie je Links in je scherm de adressen en rechts float een quickmenu.
Mijn probleem:
Als ik meer dan 2 adressen toe voeg aaan mijn database word het lijstje op de pagina natuurlijk ook
langer... langer als het quick menu en dat is waar het fout gaat.
Het lijstje met adressen word "afgehakt". Dat is dus in IE maar in FF doet ie het wel gwoon.
.
Scroll voor je screenshots
Code:
Je moet ze wel floaten Anders komen ze onder elkaar
Nu weet ik dat het door et quickmenu komt want als je die groter maakt kun je weer wat meer van je scherm zien maar datis geen oplossing natuurlijk
Screenshot 1:

Screenshot 2:

O, en begin niet zo van "op deze leeftijd moet je daar niet mee bezig zijn"
dat hoor ik namelijk al zo vaak.
Ik maak een simpel adres boekje voor andere mensen in mijn klas, 3e Jaar VMBO emmeloord. Ik gebruik PHP MySQL CSS & HTML door elkaar.
Daar zie je Links in je scherm de adressen en rechts float een quickmenu.
Mijn probleem:
Als ik meer dan 2 adressen toe voeg aaan mijn database word het lijstje op de pagina natuurlijk ook
langer... langer als het quick menu en dat is waar het fout gaat.
Het lijstje met adressen word "afgehakt". Dat is dus in IE maar in FF doet ie het wel gwoon.
Scroll voor je screenshots
Code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <div style="float:left;"> Adres Lijst </div> <div style="float:right;"> Quickmenu </div> |
Je moet ze wel floaten Anders komen ze onder elkaar
Nu weet ik dat het door et quickmenu komt want als je die groter maakt kun je weer wat meer van je scherm zien maar datis geen oplossing natuurlijk
Screenshot 1:

Screenshot 2:

O, en begin niet zo van "op deze leeftijd moet je daar niet mee bezig zijn"
[ Voor 31% gewijzigd door NS_5 op 26-02-2006 11:53 . Reden: nog ff netjes make ;) ]