Even een wanhopige vraag
: Als ik sinds een paar dagen een foto wil nemen met mijn D7D slaat de camera uit nadat 'ie geklikt heeft. Heel vreemd. Eerst ging het over toen ik de accu opnieuw had opgeladen, maar inmiddels doet 'ie het gewoon helemaal niet meer.
Mijn acculader is niet origineel (originele ging dood bij het water geven van de planten
) maar van een één of ander vaag chinees merk
De camera geeft wel gewoon aan dat de accu helemaal vol is en ik heb verder eigenlijk ook nooit problemen gehad met deze lader.
Er blijken uiteindelijk wel foto's op het kaartje te staan, maar deze zijn allemaal zwart. Ook blijft vlak voordat 'ie uit gaat het rode lees-lampje nog even branden, verder geen foutmeldingen of bliepjes ofzo.
Ik heb gelukkig nog precies één maand garantie dus dat valt al weer mee. Weet iemand trouwens of ik hem het beste naar de winkel kan sturen (DigitalStreet.nl) of naar KM?
Iemand suggesties?
Mijn acculader is niet origineel (originele ging dood bij het water geven van de planten
Er blijken uiteindelijk wel foto's op het kaartje te staan, maar deze zijn allemaal zwart. Ook blijft vlak voordat 'ie uit gaat het rode lees-lampje nog even branden, verder geen foutmeldingen of bliepjes ofzo.
Ik heb gelukkig nog precies één maand garantie dus dat valt al weer mee. Weet iemand trouwens of ik hem het beste naar de winkel kan sturen (DigitalStreet.nl) of naar KM?
Iemand suggesties?