Toon posts:

Externe HD +firewire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

ik heb een Oxford externe HD die alleen werkt via firewire.
Nu heb ik hem aangesloten op mijn pc (firewire dirvers enzo in orde) maar ik krijg hem niet te zien in mijn verkenner, wel in apparaatbeheer.
Nu denk ik dat ik nog een driver ofzo nog heb maar ik die nergens vinden, de HD is toch al 3-4 jaar oud.
het gaat specifiek om een OXFORD SEMICONDUCTOR LTD. OXFORD IDE DEVICE > IEEE 1394 SBP2 DEVICE

Als ik hem aanzet en dan de pc heropstart dan blijf ik oneindig hangen op het windows laad scherm

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:40
Doe eens rechter muis klik op Mijn Computer en dan Beheren/manage en dan kijken bij schijfbeheer of de drive wel een letter toe gewezen heeft gekregen, zo niet dan doe je dat even en dan zie je um in verkenner.

Dat Windows blijft hangen snap ik niet zo. Wat staat er op die disk?

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk geen idee wat er juist op staat, normaal alleen foto's en documenten

maar ik krijg de hd ni te zien in schijfbeheer, als ik op Disk Management klik komt er alleen vanonder 'Connecting to Logical Disk Manager service...' en na een tijdje 'still connecting, please wait...' en na heel lang wachten komen mijn hd's enzo erop maar die externe staat er niet bij

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 12:18 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zet die hd eens uit, sluit em aan, en dáárna pas aanzetten.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:14
chipsetdrivers geinstalleerd? Kan de hd los? Zo ja, heb je hem al aan een IDE kabel gehangen?

Verwijderd

Topicstarter
bartgrefte schreef op maandag 27 februari 2006 @ 03:12:
zet die hd eens uit, sluit em aan, en dáárna pas aanzetten.
Heb ik al geprobeert en helpt niet
418O2 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 03:46:
chipsetdrivers geinstalleerd? Kan de hd los? Zo ja, heb je hem al aan een IDE kabel gehangen?
chipsetdrivers van de pc? ja geinstalleerd en ze kan niet los

Verwijderd

dat zelfde heb ik ook met een usb drive, die mag niet aan staan tijdens de boot.
Pagina: 1