Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] sla bericht op

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:25
als ik een topic aan het maken ben, dan wil ik tussendoor soms doorzoeken naar mijn probleem, als ik namelijk aan het typen ben dan heb ik soms ineens een idee waar ik ook eens op zou kunnen zoeken. dan zou het erg handig zijn als je je bericht kan opslaan, zodat je deze eventueel later kan afmaken nadat je gezocht hebt (bijvoorbeeld de volgende dag) of weggooien omdat je je probleem opgelost hebt
dus naast de knoppen 'Check images' 'Bekijk bericht' en 'Verstuur bericht' een knop 'sla bericht op'

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je kan het bericht copy/pasten in je notepad
Maar als je iets wilt zoeken kan je toch ook een extra tab/browser openen :?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Misschien niet net zo handig, maar je kan daarvoor ook je notepad
gebruiken :) .

DM!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De notepad functie van hier ken je daar idd prima voor gebruiken. Maar wat is er mis om het op je eigen pc als een tekst-bestandje op te slaan?

Ey!! Macarena \o/

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik zou dan eerder denken aan de notepad functie. Dus een knop 'sla bericht op' die het vervolgens in je notepad opent.
Maar als ik iets wil zoeken tussendoor open in gewoon een nieuwe tab. Net zo makkelijk imho :?

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:25
ja, een nieuw tabblad gebruik ik inderdaad, en notepad doet het nu ook goed, maar kwa gemak zou een complete opslag van je topic inclusief topic naam wel makkelijk zijn

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Je topicnaam kan je er natuurlijk in bold boven zetten, kwestie van copy pasten als je hem gaat gebruiken :) .

Maar het zou in deze imo wél makkelijker zijn om méérdere notepads te hebben :) .

DM!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een knopje: "Opslaan" die het opslaat op het Notepad zou ook kunnen eventueel. Maar misschien wordt het dan wel te druk met die knopjes...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Tsja, het klinkt wel leuk maar de 5 mensen die zoiets zouden gebruiken kunnen daar net zo goed hun notepad voor gebruiken, danwel tabjes, danwel een notepad.exe lokaal.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.