Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik sta op het punt een nieuwe gsm te kopen en daar gamen op de gsm steeds populairder wordt wil ik een gsm kopen waarmee games makkelijk te spelen zijn enz.

ik heb momenteel een orange spv c500 en vind dit niet echt een toestel voor games daar de knoppen niet echt makkelijk geplaatst zijn.

de samsung d600 lijkt er meer op maar weet niet of dat wel wat voor me is.

zijn er mensen die veel gamen op hun gsm en mij misschien wat + en - punten kunnen geven zodat ik makkelijker een keuze kan maken?

alvast bedankt

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:17

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 00:53:
de samsung d600 lijkt er meer op maar weet niet of dat wel wat voor me is.
En je verwacht dat wij wel weten wat een fijne game-gsm voor jou is?

Checklist game gsm

- veel kleurenscherm
- 4 richtingstoets? (joystick?)
- lekker in de hand

dit zouden mijn eisen zijn, maar misschien speel jij liever snake? dan redt je het wel met een nokia 3300

[ Voor 29% gewijzigd door Dentheman op 26-02-2006 01:04 ]

Zie ondertitel

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

SPV C600 (of Qtek 83(00)(10)/Imate SP5(m)...?

Ga ik ervanuit dat je al wat spellen hebt :) Hoewel ik wel gelezen heb dat door de hogere resolutie veel oude apps niet werken..Ik speel iig nooit games op mijn 8300.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 06:24
Ik heb zelf een sony ericsson w550i super toestel plus vet voor games heb 4 knoppen enzo en nog een joystickje. Standaard game: worms en snowboarden zijn wel tof maar je ken er veel gratis downloaden.

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10 18:39
Dentheman schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:01:
[...]

En je verwacht dat wij wel weten wat een fijne game-gsm voor jou is?

Checklist game gsm

- veel kleurenscherm
- 4 richtingstoets? (joystick?)
- lekker in de hand

dit zouden mijn eisen zijn, maar misschien speel jij liever snake? dan redt je het wel met een nokia 3300
Ik heb trouwens nog nooit geprobeerd te gamen op mn telefoon met mn bluetooth toetsenbord. Weet nog niet eens of dat kan.

Anders zou het wel tof zijn :D

Dan word het wachten op de bluetooth muis voor gsm's :+

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als ik jou was zou ik er overigens wel specifiek op letten dat je een spartphone neemt. Java games zijn leuk, maar doorgaans niet geweldig. Dan ben je beter af met bijvoorbeeld Pocket Quake voor Pocket PC.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Symbian 60 toestellen doen het ook prima (Nokia N70, 6600, 6630, 6680 etc.)

Veel kleuren
Ondersteunt uiteraard Java, maar ook natuurlijk de software voor het eigen Symbian platform waar veel voor te krijgen is..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Ik heb de d750i en een Megabyte of 300 aan flashgames. zelfs doom die je gewend was op de pc ziet er niet zo uit :/ Dit gaat nog zelfs ervoor. Ik ben wel wat leuke games tegengekomen die juist weer makkelijk te spelen waren met je Thumbstick. Kies iig voor een telefoon die een beetje snel is :) Dat je kan multitasken ermee, radio, gamepje, en nog gebeld worden :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

SE W550i
Die heeft ook een landscape mode voor spellen en dan heb je links de joystick en rechts de gameknoppen.
Heb um zelf ook en Worms is erg kewl :)

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32

weebl

YARR!

Een telefoon is om mee te bellen. Het is imho niet slim om er een voor de games te kopen. Voor veel fabrikanten zijn de spelletjes er voor erbij. Op misschien de Nokia N-gage na zijn alle telefoons echt voor het bellen en andere connectiviteit (bluetooth, gprs, umts) gemaakt en niet voor games. Als je in de trein wil gamen zou ik een hand-held gameconsole kopen. Maargoed, dit is mijn mening...

Mocht je echt een telefoon willen waarop je kan gamen zou ik idd een windows-mobile based SP kopen. Hier kan je de honderden spelletjes die er al voor dit platform zijn spelen. Denk aan Bejewled, Big Money, Alchemy en dat soort arcade spelletjes. 3-D games kan je sowieso wel vergeten (op bijna elke telefoon)

Verwijderd

Een symbian 60 toestel, daar zijn n-gage games op te draaien volgens mij

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 08:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ga zeker een symbian telefoontje halen maar het is zo moeilijk te kiezen.

er zijn erg veel leuke spelletjes te krijgen/ kopen maar het probleem is.. ze krijgen een best goeie rating door verschillende sites maar iedereen speelt ze op verschillede telefoons.. dus voor iedereen is de beleving anders.

ik ben ook niet echt een telefoon gamer maar af en toe een spelletje op mijn telefoon is toch erg leuk.. games als bejeweld enz zijn gewoon leuk.

ik ga naar aankomende cebit en ik denk dat ik daar ff een beetje rond ga snuffelen naar nieuw spul.. ff kijken wat er gaat komen.. hoe lang het ongeveer zal duren voordat we het kunnen kopen enz.. als het allemaal te lang gaat duren dan neem ik waarschijnlijk een Nokia n70.

Ik had op een of andere site wat plaatjes gezien van een game telefoon die gaat komen.. ik weet zo niet meer welke dat precies is.. maar hij lijkt een beetje op de nieuwe nintendo ds.

Ohja.. en ik heb momenteel dus een windows smartphone (orange spv c500) maar ik vind het op dit toestel echt niks omdat de 4-punts toets op dit toestel erg rot werkt. alsof ie afbreekt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:50 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move OH >> IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik zou gaan voor een Nokia met het Symbian Series 60 OS, of een standaard Windows Mobile smartphone. Dit om de simpele reden dat java games vaak ERG beperkt zijn. Games die gemaakt zijn voor die OS'en _kunnen_ uitgebreider zijn maar ook dit valt vaak erg tegen. Als je serieus wil gamen, koop dan een gameboy of psp ofzo. Als je niet serieus wil gamen maakt het weinig meer uit wat voor gsm je hebt aangezien het toch altijd tegenvalt.

Verwijderd

Al eens aan een Nokia N-Gage gedacht? Die is er tenslotte specifiek voor gebouwd, en 2dehands nog goed te vinden. De spelletjes alleen wat minder goed, maar toch.
Pagina: 1