Toon posts:

Freenumber gratis VOIP nummer ervaringen?!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.700 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er mensen ervaring hebben met http://www.freenumber.nl . Via deze service zou je het telefoonnummer kunnen doorschakelen naar je huidige VOIP provider en ook nog eens faxen kunnen ontvangen.

Alleen ik begrijp niet exact hoe ik die doorschakeling moet zien en hoe ik dat exact doe? Heeft er iemand meer ervaring met Freenumber? Ik heb het al op meerdere forums geplaatst maar geen enkele reactie :(

Alvast bedankt!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 23:51 ]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

BJD

Betaal ik doorschakelkosten?
U betaalt nooit doorschakelkosten. Het beltarief van het door ons uitgegeven nummer (35cnt pm) dekt altijd alle kosten.

't kan aan mij liggen, maar het lijkt me niet echt sociaal tegenover anderen om voor hun alleen bereikbaar te zijn op een 35ct/m nummer.

Verwijderd

Topicstarter
Ja snap ik maar die fax-functie vind ik zowiezo wel leuk! En als er dan toch iemand nog naar het nummer belt dan wil ik deze doorschakelen naar mijn VOIP provider als dat kan. Zodat mensen niet een faxtoon krijgen maar mijn stem.

Verwijderd

bij de kpn en anderen kun je zo een gratis fax naar e-mail nummer aanvragen... (check ff of dat nog steeds zo is..)

Verwijderd

Topicstarter
maar niet met de functionaliteit die ik zo belangrijk vind VOIP.

Is er iemand die mij er mee kan helpen om dat in te stellen of uit te leggen?!