RSS geeft alleen nog maar lege berichten

Pagina: 1
Acties:

• Katert
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11-2024
Hallo,

Ik heb de nieuwspagina van Tweakers in m'n RSS-proggie staan, echter, sinds gisteren krijg ik alleen nog maar lege berichten binnen... De enige bewuste verandering die ik aan de PC heb gedaan is Norton Antivirus verwijderd en AVG geïnstalleerd, verder niets. Andere feeds werken nog steeds als vanouds.

Heb ik ergens toch iets vaut gedaan of is er een RSS-storing of zo?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke RSS-feed gebruik je? De mixed-variant doet het namelijk goed hier, als in: alle content staat er in.

• Katert
Die gebruik ik ook, maar één vraag is nu beantwoord. Het probleem zit dus hier (bij mij).

[ Voor 6% gewijzigd door Katert op 25-02-2006 23:59 ]

• Harm
  • Niet online
Welke feedreader gebruik je en weet je zeker dat Norton volledig van je pc verwijderd is? Er zijn volgens mij wel programma's die dat weer kunnen checken.

• Katert
Ik gebruik IntraVnews (Outlook-plugin) v. 1.11.

Ik ben redelijk zeker dat ik Norton heb verwijderd. Toen Norton overigens nog draaide deed die feed 't uitstekend, dus ik kan me niet indenken waarom het deïnstalleren hier iets mee te maken zou hebben. Systeem- en toepassingslog melden ook niets in die richting en, nogmaals, alle andere feeds doen het perfect. Vraag is dus wat het verschil is tussen de feeds van Tweakers en de overige (GoT-feeds komen ook leeg binnen).

• Harm
  • Niet online
Komen die feeds ook leeg binnen als je ze bekijkt via Internet Explorer of Opera?

• Katert
Geen idee hoe ik feeds in Internet Explorer moet bekijken, maar als ik de feedlink open krijg ik die code-pagina:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
- <rss version="2.0" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/">
- <channel>
<copyright>Copyright 1998-2006 Tweakers.net</copyright>
<pubDate>Sat, 25 Feb 2006 23:22:03 GMT</pubDate>
<lastBuildDate>Sat, 25 Feb 2006 23:22:03 GMT</lastBuildDate>
<docs>http://tweakers.net/reviews/76</docs>

Etc. etc.

• Katert
Probleem opgelost. IntraVnews deïnstalleren en even opnieuw installeren "did the trick".

Dank voor de (RSS-)feedback :)
Pagina: 1