geen stemmen

Pagina: 1
Acties:

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02 10:26
Eey mensen,

Ik heb een problem met mijn headset ( Logitech van 52 euro weet geen naam meer :S )
Ik was gewoon world of warcraft aan het spelen en zat op Ventrilo en van het een op het ander hoorde ik geen stemmen meer. Dus ik wat rommelen aan instellingen maar ik kreeg het niet goed :S
Vervolgens probeerde ik skype en had precies hetzelfde. Uiteindelijk speelde ik een liedje af gewoon een MP3 en ook in dat liedje hoorde ik de stemmen maar heel zacht tot niet.
Ik ben bang dat me headset het begeven heeft maar misschien hebben jullie hier meer ervaring mee en is het probleem zo opgelost.

Greetzz

Davidita

EDIT:

op me speakers heb ik dit probleem niet

[ Voor 5% gewijzigd door Davidita op 25-02-2006 23:01 ]

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Het probleem zal dus niet softwarematig zijn (want je speakers werken), en het is bij ieder programma.

Je headset is dus kapot (probeer hem eens op een mp3speler ofzo).

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Heb je een sound effect manager in je configuratiescherm? Zo ja, dan kan daar voice cancellation aangevinkt staan. (Je kan ook kiezen tussen headphone en speakers, misschien kan jij dat apart aanvinken)

• Davidita
nope heb ik niet. Nogsteeds het probleem. Erg vervelend als je bijvoorbeeld een MP3 luisters hoor je de muziek zelf goed maar de zang of gepraat niet :S erg vaag

• Davidita
net even getest op de andere PC en daar doet ie hetzlefde hij is dus kapot

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 12:25
Dus? Waarom maak je hier een post over?

• Davidita
ufear schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:34:
Dus? Waarom maak je hier een post over?
omdat ik er nu achter ben gekomen -.- toen ik de post maakte nog niet...

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 22:51

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Zit je stekkertje er wel helemaal in?

Als het stekkertje geen goed contact met de min maar beide plussen krijg je een effect wat de stemmen doet wegvallen: je hoort alleen het verschil tussen li en re en alles in het centrum valt dus weg.

[ Voor 74% gewijzigd door Pastinakel op 25-02-2006 23:43 ]

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Pagina: 1