Toon posts:

kan image mounten maar niet writen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een bootable cd gedownload en ik kan hem mbv Virtual Clonedrive mounten (en gebruiken).
Maar als ik hem dan schrijf naar cd (met clonecd) schrijf geeft hij geen fout, maar als ik na het schrijven de schijf in de speler steek dan toont hij een lege cd.
Als ik hem naar dvd-rw schrijf (ik heb er al veel te veel cd-r's mee kapot gemaakt ;-)) en ik steek hem in de dvd-lezer toont hij echter wel de boodschap "Windows kan deze schijf niet lezen. Mogelijk is ze beschadigd of de indeling is niet compatibel met Windows." Anders toont hij altijd een lege cd.

ik heb windows xp sp2 en betreft een .bin en een .cue bestand.
Weet iemand wat je hieraan kan doen?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
DVD schrijver nog wel goed?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

je hebt een bootable CD gedownload en em onder windows in je PC gedaan? 8)7
een bootable CD is om van op te starten hoor :P in bepaalde gevallen kan je daarvan geneens inhoud zien onder windows ;)
probeer er eens van te booten en kijk eens wattie dan doet.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Of je hebt tijdens branden alleen Simuleren aagevinkt ipv branden?

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt, heb em met nero gebrand
tnx voor de replies

Verwijderd

McKaamos schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:33:
je hebt een bootable CD gedownload en em onder windows in je PC gedaan? 8)7
een bootable CD is om van op te starten hoor :P in bepaalde gevallen kan je daarvan geneens inhoud zien onder windows ;)
probeer er eens van te booten en kijk eens wattie dan doet.
Hij heeft waarschijnelijk het image bestand van deze cd gedownload. Dit wilt hij op een cd branden ;)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:14:
[...]

Hij heeft waarschijnelijk het image bestand van deze cd gedownload. Dit wilt hij op een cd branden ;)
jah dat bedoel ik... die heeftie dan gebrand en mikt em onder windows in de drive... won't work ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
McKaamos schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:44:
[...]

jah dat bedoel ik... die heeftie dan gebrand en mikt em onder windows in de drive... won't work ;)
Uhm, als hij wanneer hij die image mount met Virtual Clonedrive de inhoud wel kan bekijken moet dat na het branden ook gewoon kunnen hoor... :>

Maargoed, met Nero is het kennelijk al gelukt. Problem solved dus. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1