Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3 speler die ook video's afspeelt

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Van de zomer gaan we naar de US.
Vanwege de vliegreis en het feit dat ik toch een andere MP3 speler wil zocht ik iets waar je ook videootjes op kunt afdraaien om me nog wat te kunnen vermaken onderweg.

Nu zag ik de MSI MEGA VIEW 588 die qua prijs en GB grootte perfect aan mijn eisen voldoet. Is er in deze categorie nog alternatieven te bedenken?

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11 13:14

Willem2

Ω is futile

PSP met een paar extra memory sticks? Kun je nog gamen ook als je je verveelt... :)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me niet zo geschikt aangezien je een vermogen kwijt bent aan memorysticks voor wat fatsoenlijke opslagcapaciteit.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
De iriver PMC/PMP spelers zijn vergelijkbaar, alleen hier nog niet verkrijgbaar. Cowon iAudio heeft de A2.

[ Voor 43% gewijzigd door Henk007 op 25-02-2006 23:06 ]

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 22:44
Henk007 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:03:
De iriver PMC/PMP spelers zijn vergelijkbaar, alleen hier nog niet verkrijgbaar. Cowon iAudio heeft de A2.
mis een Ipod video ;)
Alleen filmpjes zuigen die batterij binnen no time leeg.

Na ongeveer 1film istie al leeg :r

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Archos av serie. Lekkere opslag en een fors scherm. Je kan er alles op doen. Ga dan wel voor de AV700 met 100GB opslag. Als je daar niet genoeg aan hebt weet ik het ook niet meer

[ Voor 41% gewijzigd door Touchdomex op 25-02-2006 23:13 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

touchdomex schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:10:
Archos av serie. Lekkere opslag en een fors scherm. Je kan er alles op doen. Ga dan wel voor de AV700 met 100GB opslag. Als je daar niet genoeg aan hebt weet ik het ook niet meer
^met hem en nog eens de batterij/accu duur is top.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De AV700 is behoorlijk duur.

TS, je geeft behoorlijk weinig eisen. Wat is je budget? Wat voor formaten moeten er ondersteund worden? Hoe lang moet er video afgespeeld kunnen worden op een volle batterij, hoe groot moet het scherm zijn? En wat heb je zelf al gevonden?

In GT staan een boel topics over verschillende PMP's, dus zeker daar eens een kijkje nemen. Overigens kun je ook gewoon in de webshops gaan kijken wat er te koop is, en daar reviews bij zoeken.

Ik kan je de Archos AV5x0 serie van harte aanraden. Mooi breed scherm, en toch niet te groot. Er goede videokwaliteit. Jammere is dat er maar weinig formaten ondersteund worden, maar _persoonlijk_ kan ik daar mee leven. Anders kun je misschien beter voor de Cowon A2 gaan.

Maargoed, met zo weinig eisen kan ik wel 20 spelers opnoemen :)

Als je een mp3speler wilt die ook video's afspeelt, in de letterlijke zin van het woord (dus mp3's afspelen als hoofdfunctie) zou je ook eens naar de Creative Zen Vision:M kunnen kijken, of naar de Gmini40x. De Gmini 400 heeft als voordeel dat er bijzonder veel emulatoren voor te vinden zijn, waarmee je oa Sega games en Gameboy (color) games kunt spelen. Topics over al deze spelers kun je trouwens vinden in GT. Ook zijn er meer dan zat reviews over deze spelers te vinden, ook in desbetreffende topics kun je er een heleboel linkjes naartoe vinden.

De iRiver U10 is trouwens ook een leuke speler, als je niet veel ruimte nodig hebt en een handzaam formaat wilt. Binnenkort komt er een 2GB versie uit. Mocht je daar genoeg aan hebben zou ik zeker naar die speler kijken. Ook hierover is een topic te vinden in GT.

Nu hou ik op, deze post is lang genoeg zo :+

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 26-02-2006 01:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info tot nu toe. Ik kan hier voorlopig voldoende mee!

De Archo Gmini 400 serie spreekt me ook aan en is wat ik zoek. Ik ga dr es even mee stoeien, nogmaals bedankt :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 11:05 ]

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-11 23:22
Heb zelf de Gmini 400, en deze was/is een perfecte 'reisgezel' tijdens vluchten, mp3's, games (mbv emulator) en veel Simpsons en Futurama om de tijd door te komen.
Als je alleen films kijkt gaat de batterij ongeveer 5~6 uur mee, alleen muziek ongeveer 9 uur.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Verwijderd

Topicstarter
Gezien het feit dat ikniet continu filmpjes zal kijken moet dit apparaat de vlucht prima overleven lijkt me :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:41
Wat een leuke optie is om een lange vlucht met de Gmini 40x te overleven is een adapter te kopen die stroom van het vliegtuigstoelaansluiting aftapt (die adapter heeft dan een 12V autostekker uitgang) en dan een adapter erbij die je Gmini oplaadt vanaf zo'n 12V autostekker aansluiting. Zag in het Gmini 400/402 topic een linkje naar een Amerikaanse webwinkel die allerlei accessoires voor Archos spelers verkoopt, en daar hadden ze betreffende adapters ook te koop... Lijkt me niet verstandig om tegelijkertijd op te laden en filmpjes te kijken, maar je zult in het vliegtuig af en toe ook je ogen dicht hebben (gaat te ver om dat slapen te noemen), en dan kan hij wel ff bijladen ;)

Ikzelf zit er ook zwaar over te denken om een Gmini 402 te kopen, en dan zo'n airplane adapter erbij, en een USB-oplaad-snoer (ook in die winkel te koop). Ik heb al een "12V autostekker naar USB uitgang" adapter thuis, en met zo'n USB --> Gmini oplaadsnoer kun je dan echt overal ter wereld je speler opladen, als er maar een auto of computer in de buurt is :D

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 27-02-2006 10:49 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
archos heeft ook de AV500
- 4" color wide screen
- 30 or 100 GB* hard drive
- Easy setup Pod for TV recording & video playback
- Control your VCR, Cable or Satellite receiver
- Record directly TV or make scheduled recordings
- Photo wallet & music player
- Enjoy up to 400 hours of video1, 250 movies1 or 1 million photos1 on the go
Die kost 450 euro. Maar het scherm is een stuk groter.

Of als het iets minder moet kosten, de AV420
- 3.5" color wide screen
- up to 100 GB* hard drive
- Easy setup craddle for TV recording & video playback
- Control your VCR, Cable or Satellite receiver
- Record directly TV or make scheduled recordings
- Photo wallet & music player
- Enjoy up to 400 hours of video1 or 250 movies1 on the go
Die kost 408 euro.

PSN: djmurcielago

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Creative Zen Vision: M

Audio Battery Life:
Up to 14 hrs playtime (MP3, 128kbps, 4mins/ song)
Up to 8 hrs playtime (WMA, 64kbps, 4mins/ song)
Up to 14 hrs FM playtime

Video Battery Life:
Up to 4 hrs video playtime

Supported Audio formats:
MP3, WMA (inc MS PD DRM), WAV

Support Video formats:
DivX™ 4 & 55, XviD5, MPEG-1, MPEG-2, MPEG4-SP, WMV9, Motion-JPEG

Supported Photo formats:
JPEG, BMP6, GIF6, TIFF6

30 Gb HDD

Erg mooi natuurlijk, en het is bekend dat de accu's van Creative lang meegaan. :)

Linkje

[ Voor 60% gewijzigd door endless op 27-02-2006 19:12 . Reden: specs erbij ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:41
Murcielago schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:47:
archos heeft ook de AV500
Of als het iets minder moet kosten, de AV420
Maar... Dat zijn videospelers (en -recorders!) die ook MP3 afspelen. TS vroeg om een MP3 speler die ook video afspeelt. Is een significant verschil!

De Creative Zen Vision:M is dan meer een goed alternatief voor de Archos Gmini 40x. Grotere HD, groter scherm, maar geen USB-host functie wat de Gmini wel heeft (handig om de foto's van je digitale camera tijdens je vakantie naar op te slaan zodat je weer door kunt gaan met fotograferen). En de Gmini is niet van krasgevoelig plastic, zoals de Zen Vision:M wel is...

Het gaat er dus helemaal om wat de belangrijkste eisen zijn... Is USB-host niet nodig, en geef je niet om het kunnen spelen van spelletjes op je MP3 speler, dan zou ik inderdaad de Creative aanraden.

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Haay schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:55:
[...]

Maar... Dat zijn videospelers (en -recorders!) die ook MP3 afspelen. TS vroeg om een MP3 speler die ook video afspeelt. Is een significant verschil!

De Creative Zen Vision:M is dan meer een goed alternatief voor de Archos Gmini 40x. Grotere HD, groter scherm, maar geen USB-host functie wat de Gmini wel heeft (handig om de foto's van je digitale camera tijdens je vakantie naar op te slaan zodat je weer door kunt gaan met fotograferen). En de Gmini is niet van krasgevoelig plastic, zoals de Zen Vision:M wel is...

Het gaat er dus helemaal om wat de belangrijkste eisen zijn... Is USB-host niet nodig, en geef je niet om het kunnen spelen van spelletjes op je MP3 speler, dan zou ik inderdaad de Creative aanraden.
De Creative Zen Vision: M heeft volgens de site wel degelijk een USB-host functie. :)
Heb in ieder geval gelezen dat er verschillende camera's (bijv. de EOS 350 D) er gewoon zijn foto's op kwijt kan!

*Linkje niet gevonden.. Zal wel een andere creative geweest zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door endless op 27-02-2006 19:18 ]

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Na een Google, omdat ik een plaatje wou zien van 1 van de spelers die hier stond kwam ik deze website tegen : http://www.pvp4u.com/ , ik denk dat daar wel nuttige informatie voor je op staat, staan veel media players op iig :) Ook erg mooie trouwens :)

Blij Met Wilco

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:19

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> GT

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Die komt alleen maar in 2 en 4 GB, en volgens mij geen video support..

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Misschien een Gmini 500
Het scherm is super, de accu en mogelijkheden ook.
Het is dezelfde als de AV500, echter met wat minder mogelijkheden, dus goedkoper.

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 14:31
Worldwide schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:03:
Misschien een Gmini 500
Het scherm is super, de accu en mogelijkheden ook.
Het is dezelfde als de AV500, echter met wat minder mogelijkheden, dus goedkoper.
deze is in de aanbieding bij dixons. Alleen online -> http://www.dixons.nl/De_o...eler.7070967/default.aspx
Pagina: 1