De AV700 is behoorlijk duur.
TS, je geeft behoorlijk weinig eisen. Wat is je budget? Wat voor formaten moeten er ondersteund worden? Hoe lang moet er video afgespeeld kunnen worden op een volle batterij, hoe groot moet het scherm zijn? En wat heb je zelf al gevonden?
In GT staan een boel topics over verschillende PMP's, dus zeker daar eens een kijkje nemen. Overigens kun je ook gewoon in de webshops gaan kijken wat er te koop is, en daar reviews bij zoeken.
Ik kan je de Archos AV5x0 serie van harte aanraden. Mooi breed scherm, en toch niet te groot. Er goede videokwaliteit. Jammere is dat er maar weinig formaten ondersteund worden, maar _persoonlijk_ kan ik daar mee leven. Anders kun je misschien beter voor de Cowon A2 gaan.
Maargoed, met zo weinig eisen kan ik wel 20 spelers opnoemen
Als je een mp3speler wilt die ook video's afspeelt, in de letterlijke zin van het woord (dus mp3's afspelen als hoofdfunctie) zou je ook eens naar de Creative Zen Vision:M kunnen kijken, of naar de Gmini40x. De Gmini 400 heeft als voordeel dat er bijzonder veel emulatoren voor te vinden zijn, waarmee je oa Sega games en Gameboy (color) games kunt spelen. Topics over al deze spelers kun je trouwens vinden in GT. Ook zijn er meer dan zat reviews over deze spelers te vinden, ook in desbetreffende topics kun je er een heleboel linkjes naartoe vinden.
De iRiver U10 is trouwens ook een leuke speler, als je niet veel ruimte nodig hebt en een handzaam formaat wilt. Binnenkort komt er een 2GB versie uit. Mocht je daar genoeg aan hebben zou ik zeker naar die speler kijken. Ook hierover is een topic te vinden in GT.
Nu hou ik op, deze post is lang genoeg zo
[
Voor 38% gewijzigd door
RoD op 26-02-2006 01:25
]